ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ ВЕБ-РЕСУРСІВ У ПІДГОТОВЦІ ПЕРЕКЛАДАЧІВ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ ВЕБ-РЕСУРСІВ У ПІДГОТОВЦІ ПЕРЕКЛАДАЧІВ
EFFICIENCY OF THE USE OF AUTHENTIC WEB-RESOURCES IN TRANSLATORS TRAINING ЭФФЕКТИВНОСТЬ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ АУТЕНТИЧНЫХ ВЕБ-СТРАНИЦ ВО ВРЕМЯ ПОДГОТОВКИ ПЕРЕВОДЧИКОВ |
|
Creator |
Drobit, Iryna M.
Rak, Nataliia V. |
|
Subject |
автентичний веб-ресурс; інформаційно-комунікаційні технології; професійна підготовка
authentic web-resource; information and communication technologies; professional training аутентичный веб-ресурс; информационно-коммуникационные технологии; профессиональная подготовка |
|
Description |
У статті проаналізовано педагогічні умови ефективності використання інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема автентичних веб-ресурсів, під час підготовки майбутніх фахівців у сфері перекладу. Розглянуто відповідність, зміст та функціональність веб-ресурсу TED, який містить зразки автентичного усного мовлення робоче середовище для перекладача. Аргументовано, що використання мультимедійних та комунікаційних можливостей цього ресурсу дає змогу безпосередньо залучити студентів до таких аспектів професійної діяльності як переклад і редагування, а також удосконалити рівень володіння мовними навиками.
The article deals with pedagogical assumptions and efficiency of the use of Information and Communication Technologies, especially authentic web-resources, while teaching language for specific purposes (translators and interpreters). Accuracy, content, and functionality of web-resource TED, which contains examples of authentic speech in English, have been outlined. It has been demonstrated that usage of multimedia and communication facilities of the TED web-resource provides favourable opportunity to involve students in such professional activities as translation and proofreading, and also to improve the level of their language skills. В статье анализируются педагогические условия эффективности использования информационно-коммуникационных технологий, в частности аутентичных веб-ресурсов, во время подготовки будущих специалистов в области перевода. Рассматривается соответствие, содержание и функциональность веб-ресурса TED, который содержит образцы аутентичной устной речи, а также рабочую среду для переводчика. Аргументировано, что использование мультимедийных и коммуникационных возможностей этого ресурса дает возможность непосредственно привлекать студентов к таким аспектам профессиональной деятельности как перевод и редактирование, а также усовершенствовать уровень владения речевыми навыками. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-06-22
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/802
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 35, No 3 (2013); 106-112
Информационные технологии и средства обучения; Vol 35, No 3 (2013); 106-112 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 35, No 3 (2013); 106-112 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 35, No 3 (2013); 106-112 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/802/610
|
|
Rights |
Copyright (c) 2013 Iryna M. Drobit, Nataliia V. Rak
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|