Запис Детальніше

METHODOLOGICAL REQUIREMENTS TO INFORMATION RESOURCES OF POSTGRADUATE TEACHER EDUCATION ESTABLISHMENTS

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title METHODOLOGICAL REQUIREMENTS TO INFORMATION RESOURCES OF POSTGRADUATE TEACHER EDUCATION ESTABLISHMENTS
МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ ТРЕБОВАНИЯ К ИНФОРМАЦИОННОМУ РЕСУРСУ ЗАВЕДЕНИЙ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ
МЕТОДИКО-ТЕХНОЛОГІЧНІ ВИМОГИ ДО ІНФОРМАЦІЙНОГО РЕСУРСУ ЗАКЛАДУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
 
Creator Pokryshen, Dmytro A.
 
Subject information resources; educational resources; post-graduate teacher education; methodological requirements; management education
педагогического образования; методологические требования; управление образованием
інформаційний ресурс; освітні ресурси; заклад післядипломної педагогічної освіти; методико-технологічні вимоги; управління освітою
 
Description Problems of development and implementation of information resources in universities are considered in many scientific works, but the institutions of Postgraduate Education (IPGE) have their specific organization of the educational process. This paper focuses on the definition of methodological requirements to information resources of such institutions, data exchange between participants of the educational process, the adistribution of access to internal workflow, the circuit circulation of data within IPGE. It is proposed the model of the access distribution to the data of the information resource to different users, identified some problems of the development of an information resource.
Проблемам развития и внедрения информационных ресурсов в вузах посвящено немало работ, но заведения последипломного педагогического образования (ЗППО) имеют свою специфику организации учебного процесса. Данная статья посвящена определению методологических требований к информационному ресурсу именно таких заведений, обмена данными между участниками образовательного процесса, распределения прав доступа к внутреннего документообороту, показана схема циркуляции данных внутри ЗППО. Предложена модель распределения доступа к данным информационного ресурса различным пользователям. Определены еще не устранённые проблемы разработки информационного ресурса.
Проблемам розвитку й упровадження інформаційних ресурсів у ВНЗ присвячено чимало робіт, але заклади післядипломної педагогічної освіти (ЗППО) мають свою специфіку організації навчального процесу. Ця стаття присвячена визначенню методичних, дидактичних та технологічних вимог до інформаційного ресурсу саме таких закладів, обміну даними між учасниками освітнього процесу, розподілу прав доступу до внутрішнього документообігу, показана схема циркуляції даних усередині ЗППО. Надано рекомендації добору програмно-технічної складової організації інформаційного ресурсу. Запропонована модель розподілу прав доступу до даних інформаційного ресурсу різним користувачам.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2014-01-23
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/946
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 39, No 1 (2014); 82-89
Информационные технологии и средства обучения; Vol 39, No 1 (2014); 82-89
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 39, No 1 (2014); 82-89
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 39, No 1 (2014); 82-89
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/946/750
 
Rights Copyright (c) 2014 Dmytro A. Pokryshen
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0