Запис Детальніше

ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ОНЛАЙНОВИХ МОДЕЛЮВАНЬ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ДЕМОНСТРАЦІЙНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФІЗИКИ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ОНЛАЙНОВИХ МОДЕЛЮВАНЬ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ДЕМОНСТРАЦІЙНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФІЗИКИ
APPLICATION OF INTERACTIVE ONLINE SIMULATIONS FOR DEMONSTRATION EXPERIMENT IN PHYSICS
ПРИМЕНЕНИЕ ИНТЕРАКТИВНЫХ ОНЛАЙНОВЫХ МОДЕЛИРОВАНИЙ ПРИ ВЫПОЛНЕНИИ ДЕМОНСТРАЦИОННОГО ЭКСПЕРИМЕНТА ПО ФИЗИКЕ
 
Creator Dementievska, Nina P.
 
Subject навчальний демонстраційний експеримент; фізика; інтерактивні комп’ютерні моделювання
demonstration experiment; physics; interactive computer simulation
учебный демонстрационный эксперимент; физика; интерактивные компьютерные моделирования
 
Description Розвиток сучасного демонстраційного експерименту пов’язаний з широким застосуванням ІКТ не тільки для обробки і візуалізації даних. Комп’ютерні інтерактивні моделювання процесів і явищ із сайту Phet, розроблені науковцями і методистами, дозволяють вдосконалити демонстраційний фізичний експеримент за підтримки сучасних педагогічних технологій, які вносять зміни до традиційної методики з метою формування в учнів ґрунтовного розуміння процесів і явищ, активної пізнавальної діяльності. До вивчення впливу методики впровадження інтерактивних комп’ютерних моделювань на покращення розуміння учнями фізичних процесів, явищ і законів залучена міжнародна спільнота освітян і українські вчені й учителі фізики. Метою статті є ознайомлення з результатами їх досліджень у розробці й апробації окремих компонентів педагогічної технології виконання фізичного експерименту в середній школі.
Development of modern school physics experiment is related to the extensive use of ICT not only for data processing and visualization. Interactive computer simulation for processes and phenomena, developed by scientists and methodologists by the site Phet, helps to improve the physical demonstration experiment with the support of modern pedagogical technologies that change the traditional procedure to form students' understanding of the processes and phenomena, active cognitive activity. To study the influence of methods to integrate interactive computer simulations for better understanding the students' physical processes, phenomena and laws of the international community, teachers and Ukrainian scientists and teachers of physics have been involved. The aim of the article is to introduce the research results in the development and testing of individual components of educational technology in performing a physical experiment in secondary school.
Развитие современного демонстрационного эксперимента связано с широким применением ИКТ не только для обработки и визуализации данных. Компьютерные интерактивные моделирования процессов и явлений с сайта Phet, разработанные учеными и методистами, позволяют усовершенствовать демонстрационный физический эксперимент при поддержке современных педагогических технологий, которые вносят изменения в традиционную методику с целью формирования в учащихся глубокого понимания процессов и явлений, активной познавательной деятельности. К изучению влияния методики внедрения интерактивных компьютерных моделирований на улучшение понимания учащимися физических процессов, явлений и законов вовлечено международное сообщество педагогов и украинские ученые и учителя физики. Целью статьи является ознакомление с результатами исследований в разработке и апробации отдельных компонентов педагогической технологии выполнения физического эксперимента в средней школе.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2014-06-16
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1084
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 41, No 3 (2014); 41-54
Информационные технологии и средства обучения; Vol 41, No 3 (2014); 41-54
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 41, No 3 (2014); 41-54
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 41, No 3 (2014); 41-54
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1084/807
 
Rights Copyright (c) 2014 Nina P. Dementievska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0