Запис Детальніше

ПРИНЦИПЫ ФОРМИРОВАНИЯ «АКАДЕМИЧЕСКОГО ОБЛАКА» СОВРЕМЕННОГО УНИВЕРСИТЕТА НА ОСНОВЕ ОТКРЫТЫХ ПРОГРАММНЫХ ПЛАТФОРМ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПРИНЦИПЫ ФОРМИРОВАНИЯ «АКАДЕМИЧЕСКОГО ОБЛАКА» СОВРЕМЕННОГО УНИВЕРСИТЕТА НА ОСНОВЕ ОТКРЫТЫХ ПРОГРАММНЫХ ПЛАТФОРМ
PRINCIPLES OF MODERN UNIVERSITY "ACADEMIC CLOUD" FORMATION BASED ON OPEN SOFTWARE PLATFORM
ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ «АКАДЕМІЧНОЇ ХМАРИ» СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ НА ОСНОВІ ВІДКРИТИХ ПРОГРАМНИХ ПЛАТФОРМ
 
Creator Hlazunova, Olena H.
 
Subject облачные технологии; «академическая облако»; облачная инфраструктура; топология облака; частная облако; образовательная облако
cloud technologies; "Academic cloud"; cloud infrastructure; clouds topology; private cloud; educational cloud
хмарні технології; «академічна хмара»; хмарна інфраструктура; топологія хмари»; приватна хмара; освітня хмара
 
Description В статье проанализированы подходы к использованию облачных технологий в процессе обучения студентов высших учебных заведений, раскрыта сущность концепции «академического облака», обоснованы его структурные элементы. Предложена модель академического облака современного университета, которая функционирует на основе использования открытых программных платформ. Приведены примеры программного обеспечения функциональных платформ, которые обеспечивают потребности студентов в электронных учебных ресурсах. Проанализированы модели развертывания облачно-ориентированной среды в высшем учебном заведении: частное облако, инфраструктура как сервис и платформа как сервис. Проведено сравнение стоимости развертывания академического облака на базе собственной инфраструктуры учебного заведения и аренды инфраструктуры у вендора.
In the article approaches to the use of cloud technology in teaching of higher education students are analyzed. The essence of the concept of "academic cloud" and its structural elements are justified. The model of academic clouds of the modern university, which operates on the basis of open software platforms, are proposed. Examples of functional software and platforms, that provide the needs of students in e-learning resources, are given. The models of deployment Cloud-oriented environment in higher education: private cloud, infrastructure as a service and platform as a service, are analyzed. The comparison of the cost of deployment "academic cloud" based on its own infrastructure of the institution and lease infrastructure vendor are substantiated.
У статті проаналізовані підходи до використання хмарних технологій у процесі навчання студентів вищих навчальних закладів, розкрито сутність концепції «академічної хмари», обґрунтовані її структурні елементи. Запропонована модель академічної хмари сучасного університету, яка функціонує на основі використання відкритих програмних платформ. Наведено приклади програмного забезпечення і функціональних платформ, які забезпечують потреби студентів у електронних навчальних ресурсах. Проаналізовані моделі розгортання хмаро орієнтованого середовища у вищому навчальному закладі: приватна хмара, інфраструктура як сервіс і платформа як сервіс. Здійснено порівняння вартості розгортання «академічної хмари» на базі власної інфраструктури навчального закладу й оренди інфраструктури у вендора.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2014-09-18
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1096
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 43, No 5 (2014); 174-188
Информационные технологии и средства обучения; Vol 43, No 5 (2014); 174-188
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 43, No 5 (2014); 174-188
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 43, No 5 (2014); 174-188
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1096/832
 
Rights Copyright (c) 2014 Olena H. Hlazunova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0