Запис Детальніше

REQUIREMENTS TO COMPUTER-GAMING ENVIRONMENT AND ITS PARTS FOR PRIMARY SCHOOL

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title REQUIREMENTS TO COMPUTER-GAMING ENVIRONMENT AND ITS PARTS FOR PRIMARY SCHOOL
ТРЕБОВАНИЯ К ОРГАНИЗАЦИИ КОМПЬЮТЕРНО-ИГРОВОЙ СРЕДЫ И ЕЕ СОСТАВЛЯЮЩИХ В НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЕ
ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ КОМП’ЮТЕРНО ІГРОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ЙОГО СКЛАДОВИХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ КОМП’ЮТЕРНО ІГРОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ЙОГО СКЛАДОВИХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
 
Creator Lavrentieva, Galina P.
 
Subject primary school; computer-assisted developmental means; requirements; computer-gaming complex
начальная школа; развивающие программные средства; требования; компьютерно-игровой комплекс
початкова школа; розвивальні програмні засоби; комп’ютерно-ігровий комплекс; вимоги
 
Description In the paper psychological-pedagogical requirements to gaming and developmental computer-assisted means as part of computer-gaming environment for primary school are proposed. Complex of ergonomic requirements to the structure and composition of computer-gaming complex is described, it has been made the recommendations for most expedient ways of its formation and use.
В статье освещены психолого-педагогические требования к игровым и развивающим программным средствам как составляющим компьютерно-игровой среды начального учебного заведения. Рассмотрен комплекс эргономических требований к структуре и составу компьютерно-игрового комплекса, даны рекомендации относительно наиболее целесообразных путей его создания и использования.
У статті висвітлено психолого-педагогічні вимоги до ігрових та розвивальних програмних засобів як складових комп’ютерно-ігрового середовища початкового навчального закладу. Розглянуто комплекс ергономічних вимог до структури і складу комп’ютерно-ігрового комплексу, надано рекомендації щодо найбільш доцільних шляхів його створення та використання.
У статті висвітлено психолого-педагогічні вимоги до ігрових та розвивальних програмних засобів як складових комп’ютерно-ігрового середовища початкового навчального закладу. Розглянуто комплекс ергономічних вимог до структури і складу комп’ютерно-ігрового комплексу, надано рекомендації щодо найбільш доцільних шляхів його створення та використання.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-04
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/62
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 11, No 3 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 11, No 3 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 11, No 3 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 11, No 3 (2009)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/62/48
 
Rights Copyright (c) 2010 Galina P. Lavrentieva
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0