REQUIREMENTS TO COMPUTER-GAMING ENVIRONMENT AND ITS PARTS FOR PRIMARY SCHOOL
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
REQUIREMENTS TO COMPUTER-GAMING ENVIRONMENT AND ITS PARTS FOR PRIMARY SCHOOL
ТРЕБОВАНИЯ К ОРГАНИЗАЦИИ КОМПЬЮТЕРНО-ИГРОВОЙ СРЕДЫ И ЕЕ СОСТАВЛЯЮЩИХ В НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЕ ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ КОМП’ЮТЕРНО ІГРОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ЙОГО СКЛАДОВИХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ КОМП’ЮТЕРНО ІГРОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ЙОГО СКЛАДОВИХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
|
Creator |
Lavrentieva, Galina P.
|
|
Subject |
primary school; computer-assisted developmental means; requirements; computer-gaming complex
начальная школа; развивающие программные средства; требования; компьютерно-игровой комплекс початкова школа; розвивальні програмні засоби; комп’ютерно-ігровий комплекс; вимоги |
|
Description |
In the paper psychological-pedagogical requirements to gaming and developmental computer-assisted means as part of computer-gaming environment for primary school are proposed. Complex of ergonomic requirements to the structure and composition of computer-gaming complex is described, it has been made the recommendations for most expedient ways of its formation and use.
В статье освещены психолого-педагогические требования к игровым и развивающим программным средствам как составляющим компьютерно-игровой среды начального учебного заведения. Рассмотрен комплекс эргономических требований к структуре и составу компьютерно-игрового комплекса, даны рекомендации относительно наиболее целесообразных путей его создания и использования. У статті висвітлено психолого-педагогічні вимоги до ігрових та розвивальних програмних засобів як складових комп’ютерно-ігрового середовища початкового навчального закладу. Розглянуто комплекс ергономічних вимог до структури і складу комп’ютерно-ігрового комплексу, надано рекомендації щодо найбільш доцільних шляхів його створення та використання. У статті висвітлено психолого-педагогічні вимоги до ігрових та розвивальних програмних засобів як складових комп’ютерно-ігрового середовища початкового навчального закладу. Розглянуто комплекс ергономічних вимог до структури і складу комп’ютерно-ігрового комплексу, надано рекомендації щодо найбільш доцільних шляхів його створення та використання. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-04
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/62
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 11, No 3 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 11, No 3 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 11, No 3 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 11, No 3 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/62/48
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Galina P. Lavrentieva
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|