Запис Детальніше

BASES OF COMPETENCE APPROACH IN COMPUTER SCIENCE TEACHER TRAINING

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title BASES OF COMPETENCE APPROACH IN COMPUTER SCIENCE TEACHER TRAINING
ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ
ОСНОВЫ КОМПЕТЕНТНОСТНОГО ПОДХОДА В ПОДГОТОВКЕ УЧИТЕЛЯ ИНФОРМАТИКИ
ОСНОВИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ
 
Creator Kovalska, Kateryna R.
 
Subject competence; competence approach
компетентность; компетенция; компетентностный подход
компетентність; компетенція; компетентнісний підхід
 
Description In the article the analysis of methodological and theoretical bases of competence approach has been made. It is given the structure and classification of computer science teacher competences.
В статье проанализировано методологические и теоретические основы компетентностного подхода. Приведено структуру и классификацию компетентностей учителя информатики
У статті проведено аналіз методологічних і теоретичних основ компетентнісного підходу. Подано структуру й класифікацію компетентностей вчителя інформатики.
У статті проведено аналіз методологічних і теоретичних основ компетентнісного підходу. Подано структуру й класифікацію компетентностей вчителя інформатики.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-19
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/110
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 7, No 3 (2008)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 7, No 3 (2008)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 7, No 3 (2008)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 7, No 3 (2008)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/110/96
 
Rights Copyright (c) 2010 Kateryna R. Kovalska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0