Запис Детальніше

ПРИЧИНИ І НАСЛІДКИ АСИМЕТРІЇ УВАГИ ДО ЗМІСТУ СКЛАДНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПОНЯТЬ ТА ЇХ СУПЕРЕЧЛИВИХ ВИЗНАЧЕНЬ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПРИЧИНИ І НАСЛІДКИ АСИМЕТРІЇ УВАГИ ДО ЗМІСТУ СКЛАДНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПОНЯТЬ ТА ЇХ СУПЕРЕЧЛИВИХ ВИЗНАЧЕНЬ
CAUSE AND IMPLICATION OF ATTENTION ASYMMETRY TO MAINTENANCE OF DIFFICULT PEDAGOGICAL CONCEPTS AND THEIR CONTRADICTORY DETERMINATIONS
ПРИЧИНИ И ПОСЛЕДСТВИЯ АСИММЕТРИИ ВНИМАНИЯ К СОДЕРЖАНИЮ СЛОЖНЫХ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ПОНЯТИЙ И ИХ ПРОТИВОРЕЧИВЫХ ОПРЕДЕЛЕНИЙ
ПРИЧИНИ І НАСЛІДКИ АСИМЕТРІЇ УВАГИ ДО ЗМІСТУ СКЛАДНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПОНЯТЬ ТА ЇХ СУПЕРЕЧЛИВИХ ВИЗНАЧЕНЬ
 
Creator Korsak, Kostiantyn V.
 
Subject high school; innovation; educational process; terms and determinations
высшая школа; инновации; образовательный прогресс; термины и понятия
вища школа; інновації; освітній прогрес; терміни та поняття
 
Description В статті акцентовано на шкоду для модернізації вищої школи України використання невдалих термінів і понять, помилок в їх визначеннях. Запропоновані необхідні зміни і інновації, необхідні для освітнього і технологічного прогрессу
Harm for modernization of the higher education of Ukraine unsuccessful terms and concepts, errors in their definitions is accented. Changes and the innovations necessary for educational and technological progress are offered.
Акцентирован вред для модернизации высшей школы Украины неудачных терминов и понятий, ошибок в их определениях. Предложены необходимые изменения и инновации, необходимые для образовательного и технологического прогресса.
В статті акцентовано на шкоду для модернізації вищої школи України використання невдалих термінів і понять, помилок в їх визначеннях. Запропоновані необхідні зміни і інновації, необхідні для освітнього і технологічного прогрессу.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/190
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 13, No 5 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 13, No 5 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 13, No 5 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 13, No 5 (2009)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/190/176
 
Rights Copyright (c) 2010 Kostiantyn V. Korsak
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0