THE READINESS FORMING TECHNOLOGY FOR THE USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES BY FUTURE TEACHERS OF FOREIGN LANGUAGES
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
THE READINESS FORMING TECHNOLOGY FOR THE USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES BY FUTURE TEACHERS OF FOREIGN LANGUAGES
ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТЕХНОЛОГИЯ ФОРМИРОВАНИЯ ГОТОВНОСТИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ К ИСПОЛЬЗОВАНИЮ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ |
|
Creator |
Havrylenko, Olha M.
|
|
Subject |
information and communication technologies; readiness; strategy; aspects of forming
інформаційно-комунікаційні технології; готовність; стратегії; аспекти формування информационно-коммуникационные технологии; готовность; стратегии; аспекты формирования |
|
Description |
The article is devoted to the problem of readiness forming technology for the use of information and communication technologies by future teachers of English at the professional activity. The aim of this article is to ground and analyze suggested technology. The actuality of the research is caused by the necessity to train competitive specialist under the conditions of modern educational information environment. The essence of technology for readiness forming of mentioned activity is considered in the article, the strategies, aspects and levels are underlined, the functions of feedback are denoted as well as the main characteristics are analyzed. Pedagogic conditions which ensure the effectiveness of readiness forming technology for the use of information and communication technologies by future teachers are denoted.
Стаття присвячена проблемі технології формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності. Актуальність дослідження полягає у необхідності підготовки конкурентноспроможного фахівця, в умовах сучасного освітнього інформаційного середовища. У статті розглядається сутність технології формування готовності до зазначеної діяльності, виділені її стратегії, аспекти та рівні, визначені функції зворотнього зв’язку, проаналізовані основні характеристики. У дослідженні визначені педагогічні умови, які забезпечують ефективність технології формування готовності до використання інформаційно-комунікаційних технологій майбутніми учителями. Метою даної статті є обґрунтувати і проаналізувати запропоновану технологію. Стаття присвячена проблемі технології формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності. Актуальність дослідження полягає у необхідності підготовки конкурентноспроможного фахівця, в умовах сучасного освітнього інформаційного середовища. У статті розглядається сутність технології формування готовності до зазначеної діяльності, виділені її стратегії, аспекти та рівні, визначені функції зворотнього зв’язку, проаналізовані основні характеристики. У дослідженні визначені педагогічні умови, які забезпечують ефективність технології формування готовності до використання інформаційно-комунікаційних технологій майбутніми учителями. Метою даної статті є обґрунтувати і проаналізувати запропоновану технологію. Статья посвящена проблеме технологии формирования готовности будущих учителей иностранных языков к использованию информационно-коммуникационных технологий в профессиональной деятельности. Цель данной статьи – обосновать и проанализировать предложенную технологию. Актуальность исследования заключается в необходимости подготовки конкурентноспособного специалиста, в условиях современной образовательной информационной среды. В статье рассматривается сущность технологии формирования готовности к упомянутой деятельности, выделены ее стратегии, аспекты и уровни, определены функции обратной святи, проанализированы основные характеристики. В исследовании определены педагогические условия, которые обеспечивают эффективность технологии формирования готовности к использованию информационно-коммуникационных технологий будущими учителями. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-31
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/224
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 16, No 2 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 16, No 2 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 16, No 2 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 16, No 2 (2010) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/224/210
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Olha M. Havrylenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|