Запис Детальніше

MEANS OF FORMATION OF PROFESSIONAL COMPETENCE OF FUTURE TEACHERS OF INFORMATICS

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title MEANS OF FORMATION OF PROFESSIONAL COMPETENCE OF FUTURE TEACHERS OF INFORMATICS
ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
СРЕДСТВА ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ИНФОРМАТИКИ
ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
 
Creator Osadcha, Kateryna P.
 
Subject science teacher; learning tools; electronic textbooks; Internet resources; multimedia training programs
учитель інформатики; засоби навчання; електронний підручник; ресурси Інтернет; мультимедійні навчальні програми
учитель информатики; средства обучения; электронный учебник; ресурсы Интернет; мультимедийные обучающие программы
 
Description Teacher of Informatics has been in business in an environment that constantly change and modify, so his training requires the diversity of forms, methods, approaches and teaching technologies as well as learning tools that foster professional competence of students - future teachers of informatics. This article describes the use of author the Internet information resources, electronic textbook, multimedia training programs to ensure the process of studying professional disciplines in the context of the formation of professional competence of future teachers of informatics.
Учитель информатики осуществляет свою профессиональную деятельность в условиях, что постоянно меняются и модифицируются, поэтому его профессиональная подготовка требует разнообразия не только форм, методов, подходов и педагогических технологий, но и средств обучения, способствующих формированию профессиональной компетентности студентов - будущих учителей информатики. В статье описаны разработанные автором информационные ресурсы сети Интернет, электронный учебник, мультимедийные обучающие программы для обеспечения процесса изучения профессиональных дисциплин в контексте формирования профессиональной компетентности будущих учителей информатики.
Учитель інформатики здійснює свою професійну діяльність в умовах, що постійно змінюються і модифікуються, тому його професійна підготовка вимагає урізноманітнення не лише форм, методів, підходів і педагогічних технологій, а й засобів навчання, що сприятимуть формуванню професійної компетентності студентів – майбутніх учителів інформатики. У статті описано розроблені автором інформаційні ресурси мережі Інтернет, електронний підручник, мультимедійні навчальні програми для забезпечення процесу вивчення фахових дисциплін у контексті формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики.
Учитель інформатики здійснює свою професійну діяльність в умовах, що постійно змінюються і модифікуються, тому його професійна підготовка вимагає урізноманітнення не лише форм, методів, підходів і педагогічних технологій, а й засобів навчання, що сприятимуть формуванню професійної компетентності студентів – майбутніх учителів інформатики. У статті описано розроблені автором інформаційні ресурси мережі Інтернет, електронний підручник, мультимедійні навчальні програми для забезпечення процесу вивчення фахових дисциплін у контексті формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-09-01
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/240
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 17, No 3 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 17, No 3 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/240/226
 
Rights Copyright (c) 2010 Kateryna P. Osadcha
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0