PROBLEMS OF DEVELOPMENT OF PUPILS CONTROL-ESTIMATED SKILLS DURING THE TRAINING TO PHYSICS IN THE CONDITIONS OF COMPUTER ORIENTED ENVIRONMENT
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															PROBLEMS OF DEVELOPMENT OF PUPILS CONTROL-ESTIMATED SKILLS DURING THE TRAINING TO PHYSICS IN THE CONDITIONS OF COMPUTER ORIENTED ENVIRONMENT
					 ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КОНТРОЛЬНО-ОЦІНЮВАЛЬНИХ УМІНЬ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В УМОВАХ КОМП‘ЮТЕРНО-ОРІЄНТОВАНОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОБЛЕМЫ РАЗВИТИЯ КОНТРОЛЬНО-ОЦЕНОЧНЫХ УМЕНИЙ УЧАЩИХСЯ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ ФИЗИКЕ В УСЛОВИЯХ КОМПЬЮТЕРНО-ОРИЕНТИРОВАННОЙ СРЕДЫ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КОНТРОЛЬНО-ОЦІНЮВАЛЬНИХ УМІНЬ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В УМОВАХ КОМП‘ЮТЕРНО-ОРІЄНТОВАНОГО СЕРЕДОВИЩА  | 
		|
| Creator | 
															Sokolyuk, Oleksandra M.
					 | 
		|
| Subject | 
															control-estimated skills; cognitive activity; computer oriented educational environment; the automated educational research; computer oriented systems of measurement
					 контрольно-оценочные умения; познавательная деятельность; компьютерно-ориентированная учебная среда; автоматизированное учебное исследование; компьютерно-ориентированные системы измерения контрольно-оцінювальні уміння; пізнавальна діяльність; комп‘ютерно-орієнтоване навчальне середовище; автоматизоване навчальне дослідження; комп‘ютерно-орієнтовані системи вимірювання  | 
		|
| Description | 
															In the article the questions connected with the problems of development of pupils control-estimated skills during training to physics in conditions of computer oriented educational environment are considered, the substantiation of techniques which allow to form the pupils control-estimated skills during their cognitive activity which proceeds at the performance of physical educational laboratory experiment is presented.
					 В статье рассматриваются вопросы, связанные с проблемами развития контрольно-оценочных умений учащихся в процессе обучения физике в условиях компьютерн-ориентированной учебной среды, с обоснованием методик, которые позволяют формировать контрольно-оценочные умения учащихся в процессе познавательной деятельности, протекающей при выполнении физического учебного лабораторного эксперимента. В статті розглядаються питання, пов’язані з проблемами розвитку контрольно-оцінювальних умінь учнів в процесі навчання фізики в умовах комп‘ютерно-орієнтованого навчального середовища, з обґрунтуванням методик, що дозволяють формувати контрольно-оцінювальні уміння учнів у процесі пізнавальної діяльності, яка протікає при виконанні фізичного навчального лабораторного експерименту. В статті розглядаються питання, пов’язані з проблемами розвитку контрольно-оцінювальних умінь учнів в процесі навчання фізики в умовах комп‘ютерно-орієнтованого навчального середовища, з обґрунтуванням методик, що дозволяють формувати контрольно-оцінювальні уміння учнів у процесі пізнавальної діяльності, яка протікає при виконанні фізичного навчального лабораторного експерименту.  | 
		|
| Publisher | 
															Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
					 | 
		|
| Contributor | 
															—
					 —  | 
		|
| Date | 
															2010-09-16
					 | 
		|
| Type | 
															info:eu-repo/semantics/article
					 info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — —  | 
		|
| Format | 
															application/pdf
					 | 
		|
| Identifier | 
															http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/257
					 | 
		|
| Source | 
															Information Technologies and Learning Tools; Vol 3, No 2 (2007)
					 Информационные технологии и средства обучения; Vol 3, No 2 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007) 2076-8184  | 
		|
| Language | 
															ukr
					 | 
		|
| Relation | 
															http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/257/243
					 | 
		|
| Rights | 
															Copyright (c) 2010 Oleksandra M. Sokolyuk
					 http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0  | 
		|