Запис Детальніше

PROBLEMS OF DEVELOPMENT OF PUPILS CONTROL-ESTIMATED SKILLS DURING THE TRAINING TO PHYSICS IN THE CONDITIONS OF COMPUTER ORIENTED ENVIRONMENT

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title PROBLEMS OF DEVELOPMENT OF PUPILS CONTROL-ESTIMATED SKILLS DURING THE TRAINING TO PHYSICS IN THE CONDITIONS OF COMPUTER ORIENTED ENVIRONMENT
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КОНТРОЛЬНО-ОЦІНЮВАЛЬНИХ УМІНЬ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В УМОВАХ КОМП‘ЮТЕРНО-ОРІЄНТОВАНОГО СЕРЕДОВИЩА
ПРОБЛЕМЫ РАЗВИТИЯ КОНТРОЛЬНО-ОЦЕНОЧНЫХ УМЕНИЙ УЧАЩИХСЯ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ ФИЗИКЕ В УСЛОВИЯХ КОМПЬЮТЕРНО-ОРИЕНТИРОВАННОЙ СРЕДЫ
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КОНТРОЛЬНО-ОЦІНЮВАЛЬНИХ УМІНЬ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В УМОВАХ КОМП‘ЮТЕРНО-ОРІЄНТОВАНОГО СЕРЕДОВИЩА
 
Creator Sokolyuk, Oleksandra M.
 
Subject control-estimated skills; cognitive activity; computer oriented educational environment; the automated educational research; computer oriented systems of measurement
контрольно-оценочные умения; познавательная деятельность; компьютерно-ориентированная учебная среда; автоматизированное учебное исследование; компьютерно-ориентированные системы измерения
контрольно-оцінювальні уміння; пізнавальна діяльність; комп‘ютерно-орієнтоване навчальне середовище; автоматизоване навчальне дослідження; комп‘ютерно-орієнтовані системи вимірювання
 
Description In the article the questions connected with the problems of development of pupils control-estimated skills during training to physics in conditions of computer oriented educational environment are considered, the substantiation of techniques which allow to form the pupils control-estimated skills during their cognitive activity which proceeds at the performance of physical educational laboratory experiment is presented.
В статье рассматриваются вопросы, связанные с проблемами развития контрольно-оценочных умений учащихся в процессе обучения физике в условиях компьютерн-ориентированной учебной среды, с обоснованием методик, которые позволяют формировать контрольно-оценочные умения учащихся в процессе познавательной деятельности, протекающей при выполнении физического учебного лабораторного эксперимента.
В статті розглядаються питання, пов’язані з проблемами розвитку контрольно-оцінювальних умінь учнів в процесі навчання фізики в умовах комп‘ютерно-орієнтованого навчального середовища, з обґрунтуванням методик, що дозволяють формувати контрольно-оцінювальні уміння учнів у процесі пізнавальної діяльності, яка протікає при виконанні фізичного навчального лабораторного експерименту.
В статті розглядаються питання, пов’язані з проблемами розвитку контрольно-оцінювальних умінь учнів в процесі навчання фізики в умовах комп‘ютерно-орієнтованого навчального середовища, з обґрунтуванням методик, що дозволяють формувати контрольно-оцінювальні уміння учнів у процесі пізнавальної діяльності, яка протікає при виконанні фізичного навчального лабораторного експерименту.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-09-16
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/257
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 3, No 2 (2007)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 3, No 2 (2007)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/257/243
 
Rights Copyright (c) 2010 Oleksandra M. Sokolyuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0