ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СИСТЕМІ ПРИКЛАДНОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАТИКИ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СИСТЕМІ ПРИКЛАДНОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАТИКИ
THE USAGE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN THE SYSTEM OF APPLIED MATHEMATICAL PREPARATION OF FUTURE INFORMATICS SPECIALISTS ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИНФОРМАЦИОННО-КОМУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В СИСТЕМЕ ПРИКЛАДНОЙ МАТЕМАТИЧЕСКОЙ ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ СПЕЦИАЛИСТОВ ПО ИНФОРМАТИКЕ |
|
Creator |
Sikora, Yaroslava B.
|
|
Subject |
інформаційно-комунікаційні технології; прикладна математична підготовка; середовище Mathcad
information and communication technologies; applied mathematical preparation; environment Mathcad информационно-коммуникационные технологии; прикладная математическая подготовка; среда Mathcad |
|
Description |
У статті розглянуто особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій в системі прикладної математичної підготовки майбутніх фахівців з інформатики, які дозволяють зробити навчальний процес ефективним та індивідуалізованим. Актуальність дослідження обумовлена соціально-економічними процесами, які відбуваються в сучасному суспільстві під впливом інформатизації та вимагають від системи освіти інноваційного підходу у підготовці майбутніх фахівців. Розкрито поняття професійного математичного пакету з точки зору педагогіки та інформатики. Обґрунтовано доцільність використання пакету Mathcad при розв’язанні прикладних математичних задач, наведено приклад програмної реалізації. У подальшому планується створення електронного підручника для самостійного вивчення математичних дисциплін.
In the article the peculiarities of the usage of information and communication technologies in the system of applied mathematical preparation of future informatics specialists are considered, which allow to make an educational process effective and individualized. The topicality of research is conditioned on social-economic processes which take place in modern society under the influence of informatization and require of the educational system the innovative approach in preparation of future specialists. The notion of professional mathematical package from standpoint of pedagogics and informatics is disclosed. The expedience of the Mathcad package usage is substantiated while solving the applied mathematical problems, the example of program realization is resulted. In future it is planned to make an electronic textbook for the independent study of mathematical disciplines. В статье рассмотрены особенности использования информационно- коммуникационных технологий в системе прикладной математической подготовки будущих специалистов с информатики, которые позволяют сделать учебный процесс эффективным и индивидуализируемым. Актуальность исследования обусловлена социально-экономическими процессами, которые происходят в современном обществе под воздействием информатизации и требуют от системы образования инновационного подхода в подготовке будущих специалистов. Раскрыто понятие профессионального математического пакета с точки зрения педагогики и информатики. Обосновано целесообразность использования пакета Mathcad при решении прикладных математических задач, приведен пример программной реализации. В последующем планируется создание электронного учебника для самостоятельного изучения математических дисциплин. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2011-03-15
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/400
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 21, No 1 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 21, No 1 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 21, No 1 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 21, No 1 (2011) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/400/367
|
|
Rights |
Copyright (c) 2011 Yaroslava B. Sikora
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|