ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЇ ВЕБІНАРУ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЇ ВЕБІНАРУ
ORGANIZATION OF THE ELECTRONIC LEARNING WITH WEBINAR TECHNOLOGY ОРГАНИЗАЦИЯ ПРОЦЕССА ЭЛЕКТРОННОГО ОБУЧЕНИЯ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ТЕХНОЛОГИИ ВЕБИНАРА |
|
Creator |
Konevshchynska, Olga E.
|
|
Subject |
інформаційно-комунікаційні технології; вебінар; дистанційні технології навчання; Computer Supported collaborative Learning; CSCL; Learning Content Management System; LCMS; он-лайн семінар
web technology; webinar; methodology of teaching and learning; Computer Supported Collaborative Learning; CSCL; Learning Content Management System; LCMS информационно-коммуникационные технологии; он-лайн семинар; вебинар; дистанционные технологии образования; Computer Supported collaborative Learning – CSCL; Learning Content Management System – LCMS |
|
Description |
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена потребами аналізу сучасних підходів до організації навчального процесу дистанційної форми навчання з використанням інноваційної технології – вебінару. Проаналізовано форми організації вебінарів у процесі навчання, переваги їх використання, технічні засоби і платформи реалізації. Визначено, що організація єдиного віртуального середовища для навчання підвищить рівень взаємодії суб’єктів навчального процесу, а також забезпечить достатній рівень відкритості й доступності освітнього процесу.
In the article the new form of internet training webinar is described. The urgency of the material described in the article, is due to the needs of analysis of current approaches to the educational process of the distance form of learning using innovative technology - webinar. Determined that the organization of unite virtual learning environment will enhance the interaction of subjects of educational process and provide its adequate level of openness and accessibility. The benefits of webinars over other forms of learning are analyzed, the reguirements for its implementation and training aspects are set out. Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена необходимостью анализа современных подходов к организации учебного процесса дистанционной формы обучения с использованием инновационной технологии – вебинара. Проанализирован процесс организации единой международной виртуальной среды для реализации образовательных услуг обучения, что, в свою очередь, повысит уровень взаимодействия субъектов учебного процесса, а также обеспечит достаточный уровень открытости и доступности образовательного процесса. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2011-12-03
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/574
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 25, No 5 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 25, No 5 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 25, No 5 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 25, No 5 (2011) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/574/450
|
|
Rights |
Copyright (c) 2011 Olga E. Konevshchynska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|