Запис Детальніше

VIRTUAL SUBJECT COMMUNITIES AS MEANS OF SUPPORT OF NATURAL MATHEMATICS EDUCATION

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title VIRTUAL SUBJECT COMMUNITIES AS MEANS OF SUPPORT OF NATURAL MATHEMATICS EDUCATION
ВИРТУАЛЬНЫЕ ПРЕДМЕТНЫЕ СООБЩЕСТВА КАК СРЕДСТВО ПОДДЕРЖКИ ЕСТЕСТВЕННО-МАТЕМАТИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ
ВІРТУАЛЬНІ ПРЕДМЕТНІ СПІЛЬНОТИ ЯК ЗАСІБ ПІДТРИМКИ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ
 
Creator Lytvynova, Svitlana G.
 
Subject virtual communities; virtual subject community; natural-mathematics education; network; quality of school education
виртуальные сообщества; виртуальные предметные сообщества; естественно-математическое образование; сеть; качество школьного образования
віртуальні спільноти; віртуальні предметні спільноти; природничо-математична освіта; мережа; якість шкільної освіти; види спільнот; стабільна віртуальна спільнота; популярна віртуальна спільнота; активна віртуальна спільнота; база знань
 
Description The article is devoted to finding ways to improve the quality of school natural-mathematics education, which focused on the use of virtual subject communities and implementation of tasks involving the development of subject community structure, involving subject teachers to work in the community, creating awareness and learning, teaching and developing materials, providing conditions for their use in schools, analyzing the functioning of the communities. In the article the features of virtual subject communities are identified by their types (stable, popular, active, knowledge base), it is determined the basic approaches of collaboration with documents (informal, formal change and document review) as well as particularly involvement of subject teachers to work in the community.
Статья посвящена поиску путей повышения качества школьного естественно- математического образования, которые направлены на использование виртуальных предметных сообществ и реализацию задач, включающих разработку структуры предметных сообществ, привлечение учителей-предметников к сотрудничеству в сообществах, создание информационно-методических, дидактических и развивающих материалов, обеспечение условий их использования в школе, проведение анализа функционирования сообществ. В статье раскрыты особенности виртуальных предметных сообществ, определены их виды (стабильная, популярная, активная, база знаний), особенности формирования и факторы выбора предметного сообщества учителями- предметниками, определены основные подходы коллаборации над документами (неформальное, формальное изменение и рецензирование документов), особенности привлечения учителей-предметников к сотрудничеству в сообществах.
Стаття присвячена пошуку шляхів підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти, які спрямовані на використання віртуальних предметних спільнот і реалізацію завдань, що включають розробку структури предметних спільнот, залучення вчителів-предметників до співпраці у спільнотах, створення інформаційно-методичних, дидактичних та розвивальних матеріалів, забезпечення умов їх використання у школі, здійснення аналізу функціонування спільнот. У статті розкрито особливості віртуальних предметних спільнот, визначено їх види (стабільна, популярна, активна, база знань), особливості формування і фактори вибору предметної спільноти вчителями-предметниками, визначено основні підходи колаборації над документами (неформальне, формальне редагування і рецензування документів), особливості залучення вчителів-предметників до співпраці у спільнотах.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2012-05-03
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/630
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 28, No 2 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 28, No 2 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 28, No 2 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 28, No 2 (2012)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/630/500
 
Rights Copyright (c) 2012 Svitlana G. Lytvynova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0