Запис Детальніше

ICT SKILLS ENHANCEMENT TRAINING IN TEACHER EDUCATION: THE CASE IN CENTRAL VISAYAS, PHILIPPINES

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ICT SKILLS ENHANCEMENT TRAINING IN TEACHER EDUCATION: THE CASE IN CENTRAL VISAYAS, PHILIPPINES
ОБУЧЕНИЕ ПО РАЗВИТИЮ НАВЫКОВ ПРИМЕНЕНИЯ ИКТ В СФЕРЕ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ: ЦЕНТРАЛЬНАЯ ВИСАЯ, ФИЛИППИНЫ
НАВЧАННЯ З РОЗВИТКУ НАВИЧОК З ІКТ В СФЕРІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ: ЦЕНТРАЛЬНА ВІСАЯ, ФІЛІППІНИ
 
Creator Marcial, Dave E.
Fortich, Mitzi S.
Rendal, Jeambe B.
 
Subject ICT in Teacher Education; ICT Integration; ICT Literacy Training; ICT Evaluation
ИКТ в педагогическом образовании; интеграция ИКТ; подготовка по ИКТ грамотности; оценивание учебной программы
ІКТ в педагогічній освіті; інтеграція ІКТ; підготовка з ІКТ грамотності; оцінювання навчальної програми
 
Description There are many evidence that the use of information and communication technology (ICT) in education provides effective pedagogical benefits. This paper describes the ICT skills enhancement training among faculty members in the teacher education in the four provinces, in Central Visayas, Philippines. The technology literacy training was designed for teacher educators who have the minimal or no knowledge or who have the ability to explain and discuss the task, but have not experienced the actual process of ICT operations in the classroom. It aimed to enhance skills in ICT operations and concepts using international and local ICT competency standards for teacher education. A total of 60 trainees who are coming from 30 private and public higher education institutions in the region participated in the training. The success level of the training program was measured in terms of the effectiveness of the trainers, learning level acquired by trainees, effectiveness of the administration of the training, relevance of the topic, and adequacy of information shared by the trainers. The evaluation shows that trainers were extremely efficient, and training is excellent in terms of the administration, relevance of the topic, and adequacy of information shared by the trainers. This study concludes that the training program attained its objectives, and it turned out into a big success. To ensure sustainability, a structured training program should be conducted.
Существует много доказательств того, что использование информационных и коммуникационных технологий (ИКТ) в образовании обеспечивает эффективность педагогического процесса. Эта статья описывает профессиональную подготовку в области ИКТ среди профессорско - преподавательского состава в области педагогического образования в четырех провинциях Центральной Висаи, Филиппины. Обучение по освоению технологической грамотностью было разработано для педагогов, которые имеют минимальные знания или вовсе не умеют пользоваться ИКТ, для тех, кто имеет представление, но у кого нет опыта по использованию ИКТ во время проведения занятий в классе. Учебная программа направлена на развитие навыков по использованию ИКТ опираясь на отечественные и международные стандарты по ИКТ компетентности в сфере подготовки учителей. В тренинге приняли участие 60 стажеров из 30 частных и государственных высших учебных заведений региона. Уровень успеха учебной программы измеряли с точки зрения эффективности работы тренеров, уровня знаний, которое получили стажеры, эффективности администрирования в процессе тренинга, актуальность темы и адекватности информации, которую распространяли тренеры. Оценивание показало очень эффективную работу тренеров, высокий уровень администрирования обучением, актуальность темы и адекватность информации, которая была предоставлена тренерами. Согласно исследованию можно сделать вывод, что основные цели учебной программы по ИКТ грамотности успешно достигнуты и в дальнейшем она должна проводиться в сфере педагогического образования.
Існує багато доказів того, що використання інформаційних та комунікаційних технологій (ІКТ) в освіті забезпечує ефективність педагогічного процесу. Ця стаття описує професійну підготовку в сфері ІКТ серед професорсько-викладацького складу в галузі педагогічної освіти в чотирьох провінціях Центральної Вісаї, Філіппіни. Навчання з опанування технологічною грамотністю було розроблено для педагогів, які мають мінімальні знання або зовсім не володіють ІКТ, для тих, хто має уявлення, але не має досвіду з використання ІКТ під час проведення занять у класі. Навчальна програма спрямована на розвиток навичок з використання ІКТ спираючись на вітчизняні і міжнародні стандарти з ІКТ компетентності в сфері підготовки вчителів. У тренінгу взяли участь 60 стажерів з 30 приватних і державних вищих навчальних закладів регіону. Рівень успіху навчальної програми вимірювали з точки зору ефективності тренерів, рівня навчання, яке отримали стажисти, ефективності адміністрування в процесі тренінгу, актуальності теми та адекватності інформації, яка розповсюджувалася тренерами. Оцінювання показало дуже ефективну роботу тренерів, високий рівень адміністрування навчанням, актуальність теми та адекватність інформації, яка була надана тренерами. Відповідно до дослідження можна зробити висновок, що основні цілі навчальної програми з ІКТ грамотності успішно досягнуті і надалі вона повинна проводитись у сфері педагогічної освіти.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2014-02-10
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/964
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 39, No 1 (2014); 230-239
Информационные технологии и средства обучения; Vol 39, No 1 (2014); 230-239
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 39, No 1 (2014); 230-239
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 39, No 1 (2014); 230-239
2076-8184
 
Language eng
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/964/749
 
Rights Copyright (c) 2014 Dave E. Marcial, Mitzi S. Fortich, Jeambe B. Rendal
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0