Запис Детальніше

ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ВНЗ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ Е-LEARNING

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ВНЗ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ Е-LEARNING
ORGANIZATION OF INDEPENDENT STUDENTS WORK OF UNIVERSITY USING E-LEARNING TECHNOLOGIES
ОРГАНИЗАЦИЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ ВУЗА С ПРИМЕНЕНИЕМ ТЕХНОЛОГИЙ Е-LEARNING
 
Creator Ohnivchuk, Lesia М.
 
Subject самостійна робота; електронне навчання (Е-learning); електронний навчальний курс (ЕНК); інформаційно-навчальне середовище; проектно-дослідницька діяльність
independent work; e-learning; e-learning course; information-learning environment; design and research activities
самостоятельная работа; электронное обучение (Е-learning); электронный учебный курс (ЭУК); информационно-обучающущая среда; проектно-исследовательская деятельность
 
Description Організація самостійної роботи студентів ВНЗ в межах електронного інформаційно-навчального середовища є актуальним питанням педагогіки, психології і методики й потребує пошуку шляхів вдосконалення змісту, форм та методів самостійної роботи студентів із застосуванням технологій Е-learning. У статті розглянуто спосіб організації самостійної роботи студентів ВНЗ із використанням сучасних мережевих ресурсів на прикладі електронних навчальних курсів “Інформаційні технології навчання” і “Сучасні інформаційно-комунікаційні технології навчання” розроблених на платформі системи дистанційного навчання Moodle. Показано, що самостійна робота студентів із застосуванням технологій електронного навчання здатна покращити всі складові ефективної професійної підготовки майбутнього фахівця.
Organization of students independent work of university within the electronic information and learning environment is a key issue of pedagogy, psychology and methodology and needs to find ways to improve the content, forms and methods of students' individual work with the application of e-learning. The article describes the method of organization of independent students work of university using modern network resources for example e-learning courses "Information technology training" and "Modern information and communication technology training" developed on the platform of the distance learning system Moodle. It is shown that the students independent work using e-learning technologies can improve all components of effective training for future specialists.
Организация самостоятельной работы студентов вузов в рамках электронной информационно-учебной среды является актуальным вопросом педагогики, психологии и методики и требует поиска путей совершенствования содержания, форм и методов самостоятельной работы студентов с применением технологий E-learning. В статье рассмотрен способ организации самостоятельной работы студентов вузов с использованием современных сетевых ресурсов на примере электронных учебных курсов "Информационные технологии обучения" и "Современные информационно-коммуникационные технологии обучения", разработанных на платформе системы дистанционного обучения Moodle. Показано, что самостоятельная работа студентов с применением технологий электронного обучения способна улучшить все составляющие эффективной профессиональной подготовки будущего специалиста.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2014-05-13
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1045
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 41, No 3 (2014); 187-195
Информационные технологии и средства обучения; Vol 41, No 3 (2014); 187-195
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 41, No 3 (2014); 187-195
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 41, No 3 (2014); 187-195
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1045/794
 
Rights Copyright (c) 2014 Lesia М. Ohnivchuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0