Запис Детальніше

РОЗВИТОК ІК-КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ЗДІЙСНЮВАТИ ПРОФІЛАКТИКУ КОМП’ЮТЕРНОЇ ЗАЛЕЖНОСТІ В УЧНІВ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title РОЗВИТОК ІК-КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ЗДІЙСНЮВАТИ ПРОФІЛАКТИКУ КОМП’ЮТЕРНОЇ ЗАЛЕЖНОСТІ В УЧНІВ
РАЗВИТИЕ ИК-КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ В КОНТЕКСТЕ ФОРМИРОВАНИЯ УМЕНИЙ ОСУЩЕСТВЛЯТЬ ПРОФИЛАКТИКУ КОМПЬЮТЕРНОЙ ЗАВИСИМОСТИ УЧАЩИХСЯ
THE DEVELOPMENT OF IC-COMPETENCE OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS IN THE CONTEXT OF FORMING SKILLS OF PUPILS’ COMPUTER ADDICTION PREVENTION
 
Creator Hrynko, Viktoriia O.
 
Subject комп’ютерна залежність, профілактика; учні початкових класів; майбутні учителі початкових класів; інформаційно-комунікативна компетентність; рефлексивно-педагогічні уміння; проект; веб-квест; ділова гра
компьютерная зависимость; профилактика; студенты; информационно-коммуникативная компетентность; рефлексивно-педагогические умения; проект; веб-квест; деловая игра
computer addiction; prevention; primary school pupils; students; information and communicative competence; reflective pedagogical skills; design; web guest; role play
 
Description Встановлено, що професійно-педагогічна готовність майбутнього вчителя до профілактики залежності учнів є складовою готовності до виконання конкретних видів робіт учителя-вихователя, розглянуто основні аспекти проблеми комп’ютерної залежності, етапи її виникнення та шляхи профілактичної роботи. Розкрито зміст, форми і методи формування рефлексивно-педагогічної складової ІК-компетентності майбутніх учителів початкових класів щодо профілактики комп’ютерної залежності у дітей, а саме: метод проектів, веб-квест, ділова гра. З’ясовано, що формування готовності майбутніх учителів початкових класів до профілактики комп’ютерної залежності в учнів буде ефективним за умови забезпечення науково-дослідницького підходу.
Установлено, что профессионально-педагогическая готовность будущего учителя к профилактике зависимости учащихся является составной готовности к выполнению конкретных видов работ учителя-воспитателя, рассмотрены основные аспекты проблемы компьютерной зависимости, этапы ее возникновения и пути профилактической работы. Раскрыто содержание, формы и методы формирования рефлексивно-педагогической составляющей ИК-компетентности будущих учителей начальных классов по профилактике компьютерной зависимости у детей, а именно: метод проектов, веб-квест, деловая игра. Выяснено, что формирование готовности будущих учителей начальных классов к профилактике компьютерной зависимости у учащихся будет эффективным при условии обеспечения научно-исследовательского подхода.
It is established that professional and pedagogical readiness of future teachers to prevention of students` dependence is a component of readiness to perform specific types of teacher’s work; the basic aspects of computer addiction, stages of its origin and ways of prevention are considered in the article. It is highlighted the content, forms and methods of forming of reflexive and pedagogical component of IC-competence of future primary school teachers on the prevention of children`s computer dependence, namely: project method, a web quest, a business game. It was found out that the formation of readiness of future primary school teachers to prevention the students` computer addiction would be effective provided with scientific-research approach.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2014-10-24
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1112
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 43, No 5 (2014); 84-93
Информационные технологии и средства обучения; Vol 43, No 5 (2014); 84-93
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 43, No 5 (2014); 84-93
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 43, No 5 (2014); 84-93
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1112/835
 
Rights Copyright (c) 2014 Viktoriia O. Hrynko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0