ЗАСОБИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІДТРИМКИ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПРОФІЛЬНОМУ НАВЧАННІ ФІЗИКИ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ЗАСОБИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІДТРИМКИ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПРОФІЛЬНОМУ НАВЧАННІ ФІЗИКИ
СРЕДСТВА ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ПОДДЕРЖКИ УЧЕБНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ В ПРОФИЛЬНОМ ОБУЧЕНИИ ФИЗИКИ TOOLS OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES FOR EDUCATIONAL RESEARCHES SUPPORT IN PROFILE PHYSICS LEARNING |
|
Creator |
Merzlykin, Oleksandr V.
Merzlykin, Pavlo V. |
|
Subject |
віртуальні лабораторії; віртуальні тренажери; електронні органайзери; засоби контент-аналізу; лабораторні журнали; медіа-редактори; мови програмування та бібліотеки; моделювання фізичних процесів; управління проектами; редактори презентацій
виртуальные лаборатории; виртуальные тренажеры; электронные органайзеры; средства контент-анализа; лабораторные журналы; медиа-редакторы; языки программирования и библиотеки; моделирование физических процессов; управление проектами; редакторы презентаций virtual labs; virtual simulators; electronic organizers; content analysis tools; electronic lab notebooks; media editors; programming languages and libraries; physical process modeling; project management; presentation programs; computer algebra systems |
|
Description |
У статті наведено результати комплексного аналізу досвіду використання засобів ІКТ підтримки наукових і навчальних фізичних досліджень у профільному навчанні фізики. Виокремлено класи засобів ІКТ підтримки навчальних фізичних досліджень, віртуалізація яких створює умови для їх використання за однією з моделей надання хмарних послуг. Для кожного з виокремлених класів наведено найбільш поширені програмні засоби ІКТ і приклади їх використання у фізичних дослідженнях. Показано перспективи подальших досліджень проблеми використання хмарних технологій як засобу формування дослідницьких компетентностей старшокласників у процесі профільного навчання фізики.
В статье приведены результаты комплексного анализа опыта использования ИКТ поддержки научных и учебных физических исследований в профильном обучении физике. Выделены классы ИКТ поддержки учебных физических исследований, виртуализация которых создает условия для их использования по одной из моделей предоставления облачных услуг. Для каждого из выделенных классов приведены наиболее распространенные программные средства ИКТ и примеры их использования в физических исследованиях. Показаны перспективы дальнейших исследований проблемы использования облачных технологий как средства формирования исследовательских компетенций старшеклассников в процессе профильного обучения физике. The results of complex analysis of the ICT usage experience for scientific and educational physics researches support in profile physics learning are presented in the paper. The classes of ICT for educational physics researches support are distinguished. Virtualization of these ICT classes creates the conditions for using them by some cloud service model. The most common ICT software and examples of their using in physics researches are shown for each distinguished class. The prospects of further researches on problem of using cloud technologies as tools of research competences formation of high school students in profile physics learning are highlighted. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2015-09-16
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion рецензована стаття Peer-reviewed Article рецензируемая статья |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1268
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 48, No 4 (2015); 58-87
Информационные технологии и средства обучения; Vol 48, No 4 (2015); 58-87 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 48, No 4 (2015); 58-87 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 48, No 4 (2015); 58-87 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1268/944
|
|
Rights |
Copyright (c) 2015 Oleksandr V. Merzlykin, Pavlo V. Merzlykin
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|