Запис Детальніше

REFORMATION OF EDUCATION CONTENTS IN COLLEGES OF FRANCE IN CONDITION OF INFORMATION SOCIETY

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title REFORMATION OF EDUCATION CONTENTS IN COLLEGES OF FRANCE IN CONDITION OF INFORMATION SOCIETY
РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ В КОЛЕЖАХ ФРАНЦІЇ ЗА УМОВ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА
РЕФОРМИРОВАНИЕ СОДЕРЖАНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ В КОЛЕЖАХ ФРАНЦИИ В УСЛОВИЯХ ИНФОРМАЦИОННОГО ОБЩЕСТВА
РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ В КОЛЕЖАХ ФРАНЦІЇ ЗА УМОВ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА
 
Creator Papizhuk, Valentyna O.
 
Subject college; curricula; standartization; differentiation; individual approach; diversification
коллеж; учебные программы; стандартизация; дифференциация; индивидуальный подход; диверсификация
коледж; навчальні програми; стандартизація; диференціація; індивідуальний підхід; диверсифікація
 
Description This article is about French experience of balance searching in solving the problems of standartization and diversification of education contents in colleges of France in the beginning of the XX th century.
В статье речь идет о французском опыте поиска равновесия в решении проблем стандартизации и диверсификации содержания образования в коллежах Франции в начале ХХІ века.
У статті йдеться про французький досвід пошуку рівноваги у розв’язанні проблем стандартизації та диверсифікації змісту навчання в колежах Франції на початку ХХІ століття.
У статті йдеться про французький досвід пошуку рівноваги у розв’язанні проблем стандартизації та диверсифікації змісту навчання в колежах Франції на початку ХХІ століття.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-18
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


рецензована стаття

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/73
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 12, No 4 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 12, No 4 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 12, No 4 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 12, No 4 (2009)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/73/59
 
Rights Copyright (c) 2010 Valentyna O. Papizhuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0