APPLICATION OF QUALIFIERS IN THE SYSTEMS OF MEASUREMENT OF THE LEVEL OF EDUCATIONAL ACHIEVEMENTS
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
APPLICATION OF QUALIFIERS IN THE SYSTEMS OF MEASUREMENT OF THE LEVEL OF EDUCATIONAL ACHIEVEMENTS
ВИКОРИСТАННЯ КЛАСИФІКАТОРІВ У СИСТЕМАХ ВИМІРЮВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ПРИМЕНЕНИЕ КЛАССИФИКАТОРОВ В СИСТЕМАХ ИЗМЕРЕНИЯ УРОВНЯ УЧЕБНЫХ ДОСТИЖЕНИЙ ВИКОРИСТАННЯ КЛАСИФІКАТОРІВ У СИСТЕМАХ ВИМІРЮВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ |
|
Creator |
Bogachkov, Yuriy M.
Ukhan, Pavlo S. |
|
Subject |
classification, elementary domain of test tasks, data bank of test tasks, classification tags
классификация; элементарный домен тестовых заданий; банк тестовых заданий; классификационные признаки класифікація; елементарний домен тестових завдань; банк тестових завдань; класифікаційні ознаки |
|
Description |
The problems of application of qualifiers at designing and application of systems of measurement of a level of educational achievements are considered. The scheme of classification of domains of test tasks which allows to decide main problems, such as "Mobility" of structuring the subject area, uncertainty of detalization depth, dynamic change of classification tags quantity, possibility of existence of the several interconnected classifications of the same set of objects is offered.
Рассматриваются проблемы применения классификаторов при проектировании и применении систем измерения уровня учебных достижений. Предложена схема классификации доменов тестовых заданий, которая позволяет решить основные проблемы, такие как «Мобильность» структурирования предметной области, неопределенность глубины детализации, динамическая смена количества классификационных признаков, возможность существования нескольких взаимосвязанных классификаций одного и того же множества объектов. Розглядаються проблеми використання класифікаторів у проектуванні та використанні систем вимірювання рівня навчальних досягнень. Запропонована схема класифікації доменів тестових завдань, що дозволяє вирішити основні проблеми, такі як «мобільність» структурування предметної області, невизначена глибина деталізації, динамічна зміна кількості класифікаційних ознак, можливість існування кількох взаємозв’язаних класифікацій однієї і тієї ж множини об’єктів тощо. Розглядаються проблеми використання класифікаторів у проектуванні та використанні систем вимірювання рівня навчальних досягнень. Запропонована схема класифікації доменів тестових завдань, що дозволяє вирішити основні проблеми, такі як «мобільність» структурування предметної області, невизначена глибина деталізації, динамічна зміна кількості класифікаційних ознак, можливість існування кількох взаємозв’язаних класифікацій однієї і тієї ж множини об’єктів тощо. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-25
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/169
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 4, No 3 (2007)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 4, No 3 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 4, No 3 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 4, No 3 (2007) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/169/155
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Yuriy M. Bogachkov, Pavlo S. Ukhan
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|