Запис Детальніше

APPLICATION OF QUALIFIERS IN THE SYSTEMS OF MEASUREMENT OF THE LEVEL OF EDUCATIONAL ACHIEVEMENTS

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title APPLICATION OF QUALIFIERS IN THE SYSTEMS OF MEASUREMENT OF THE LEVEL OF EDUCATIONAL ACHIEVEMENTS
ВИКОРИСТАННЯ КЛАСИФІКАТОРІВ У СИСТЕМАХ ВИМІРЮВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
ПРИМЕНЕНИЕ КЛАССИФИКАТОРОВ В СИСТЕМАХ ИЗМЕРЕНИЯ УРОВНЯ УЧЕБНЫХ ДОСТИЖЕНИЙ
ВИКОРИСТАННЯ КЛАСИФІКАТОРІВ У СИСТЕМАХ ВИМІРЮВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
 
Creator Bogachkov, Yuriy M.
Ukhan, Pavlo S.
 
Subject classification, elementary domain of test tasks, data bank of test tasks, classification tags
классификация; элементарный домен тестовых заданий; банк тестовых заданий; классификационные признаки
класифікація; елементарний домен тестових завдань; банк тестових завдань; класифікаційні ознаки
 
Description The problems of application of qualifiers at designing and application of systems of measurement of a level of educational achievements are considered. The scheme of classification of domains of test tasks which allows to decide main problems, such as "Mobility" of structuring the subject area, uncertainty of detalization depth, dynamic change of classification tags quantity, possibility of existence of the several interconnected classifications of the same set of objects is offered.
Рассматриваются проблемы применения классификаторов при проектировании и применении систем измерения уровня учебных достижений. Предложена схема классификации доменов тестовых заданий, которая позволяет решить основные проблемы, такие как «Мобильность» структурирования предметной области, неопределенность глубины детализации, динамическая смена количества классификационных признаков, возможность существования нескольких взаимосвязанных классификаций одного и того же множества объектов.
Розглядаються проблеми використання класифікаторів у проектуванні та використанні систем вимірювання рівня навчальних досягнень. Запропонована схема класифікації доменів тестових завдань, що дозволяє вирішити основні проблеми, такі як «мобільність» структурування предметної області, невизначена глибина деталізації, динамічна зміна кількості класифікаційних ознак, можливість існування кількох взаємозв’язаних класифікацій однієї і тієї ж множини об’єктів тощо.
Розглядаються проблеми використання класифікаторів у проектуванні та використанні систем вимірювання рівня навчальних досягнень. Запропонована схема класифікації доменів тестових завдань, що дозволяє вирішити основні проблеми, такі як «мобільність» структурування предметної області, невизначена глибина деталізації, динамічна зміна кількості класифікаційних ознак, можливість існування кількох взаємозв’язаних класифікацій однієї і тієї ж множини об’єктів тощо.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/169
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 4, No 3 (2007)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 4, No 3 (2007)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 4, No 3 (2007)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 4, No 3 (2007)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/169/155
 
Rights Copyright (c) 2010 Yuriy M. Bogachkov, Pavlo S. Ukhan
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0