Запис Детальніше

THERAPEUTIC SUPPORT OF REALIZATION OF THE COMPETENCE APPROACH IN EDUCATION

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THERAPEUTIC SUPPORT OF REALIZATION OF THE COMPETENCE APPROACH IN EDUCATION
ТЕРАПЕВТИЧНИЙ СУПРОВІД РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ОСВІТІ
ТЕРАПЕВТИЧЕСКОЕ СОПРОВОЖДЕНИЕ РЕАЛИЗАЦИИ КОМПЕТЕНТНОСТНОГО ПОДХОДА В ОБРАЗОВАНИИ
ТЕРАПЕВТИЧНИЙ СУПРОВІД РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ОСВІТІ
 
Creator Lykova, Viktoriia A.
 
Subject competence; competence approach in education; educational environment; therapeutic competence
компетентность; компетентностный подход в образовании; образовательная среда; терапевтическая компетентность
компетентність; компетентісний підхід в освіті; освітнє середовище; терапевтична компетентність
 
Description The article analyses mechanisms of realization of the competence approach in education. Its therapeutic support actualizes factors of nonlinearity, processuality, subjectivity, conformity with nature, feedback in the educational environment. Behind each person there is a variety of tendencies, therefore to foresee or plan, «limit by standards» what exactly will be personally significant for a particular student in pedagogical interaction, is impossible. Therapeutic competence of teachers allows to realize individual learning pathways with support on a «fan of indicators» within a circle of competences.
В статье анализируются механизмы реализации компетентностного подхода в образовании. Его терапевтическое сопровождение актуализирует факторы нелинейности, процессуальности, субъективности, природосообразности, обратной связи в образовательной среде. В каждом человеке заложено множество теденций, поэтому предугадать или спланировать, «лимитировать стандартами», что именно будет личностно значимо для конкретного студента в педагогическом взаимодействии, невозможно. Терапевтическая компетентность педагога позволяет реализовывать индивидуальные образовательные траектории с опорой на «веер индикаторов» в круге компетенций.
У статті аналізуються механізми реалізації компетентісного підходу в освіті. Її терапевтичний супровід актуалізує чинники нелінійності, процессуальності, суб'єктивності, природосообразності, зворотнього зв'язку в освітньому середовищі. В кожній людині закладена безліч теденцій, тому передбачити або спланувати, «лімітувати стандартами», що саме буде особово значиме для конкретного студента в педагогічній взаємодії неможливо. Терапевтична компетентність педагога дозволяє реалізовувати індивідуальні освітні траєкторії з опорою на «віяло індикаторів» в крузі компетенцій.  
У статті аналізуються механізми реалізації компетентісного підходу в освіті. Її терапевтичний супровід актуалізує чинники нелінійності, процессуальності, суб'єктивності, природосообразності, зворотнього зв'язку в освітньому середовищі. В кожній людині закладена безліч теденцій, тому передбачити або спланувати, «лімітувати стандартами», що саме буде особово значиме для конкретного студента в педагогічній взаємодії неможливо. Терапевтична компетентність педагога дозволяє реалізовувати індивідуальні освітні траєкторії з опорою на «віяло індикаторів» в крузі компетенцій.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/219
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 14, No 6 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 14, No 6 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 14, No 6 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 14, No 6 (2009)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/219/205
 
Rights Copyright (c) 2010 Viktoriia A. Lykova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0