Запис Детальніше

CRITERIA OF LANGUAGE AND PROGRAMMING ENVIRONMENT SELECTION FOR USE IN THE CAPACITY OF EDUCATIONAL AIDS

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title CRITERIA OF LANGUAGE AND PROGRAMMING ENVIRONMENT SELECTION FOR USE IN THE CAPACITY OF EDUCATIONAL AIDS
ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДОБОРУ МОВИ ТА СЕРЕДОВИЩА ПРОГРАМУВАННЯ ЯК ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ
ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДОБОРУ МОВИ ТА СЕРЕДОВИЩА ПРОГРАМУВАННЯ ЯК ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ
КРИТЕРИИ ВЫБОРА ЯЗЫКА И СРЕДЫ ПРОГРАММИРОВАНИЯ В КАЧЕСТВЕ СРЕДСТВА ОБУЧЕНИЯ
 
Creator Shevchuk, Petro H.
 
Subject educational media; programming environment; programming language
засоби навчання; середовище програмування; мова програмування
средства обучения; среда программирования; язык программирования
 
Description The role of educational aids is to a large degree treated to be determinative in provision with its efficiency. The languages and programming environments are stated in the article as those that belong to educational aids. The criteria and backgrounds of their selection for educational purpose at the lessons of programming at comprehensive school are treated in the article. The examples of principle characteristics comparison of Pascal and C# are also cited. The article points at the necessity of further analysis of programming languages sampling for use as educational aids in teaching programming.
Роль засобів навчання значною мірою є визначальною для забезпечення його ефективності. Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим, що існує необхідність визначення сучасних підходів і шляхів використання мов та середовищ програмування як засобів навчання програмування. У статті розглянуто критерії та передумови добору мов програмування та середовищ розробки як засобів навчання програмування на уроках інформатики у середніх загальноосвітніх навчальних закладах. Наголошується на важливості методичного забезпечення навчання програмування. Наводяться приклади порівняння характеристик найбільш розповсюджених мов програмування Pascal та C#. Визначаються потреби подальшого вивчення особливостей добору мов програмування для використання як засобів навчання програмування.
Роль засобів навчання значною мірою є визначальною для забезпечення його ефективності. Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим, що існує необхідність визначення сучасних підходів і шляхів використання мов та середовищ програмування як засобів навчання програмування. У статті розглянуто критерії та передумови добору мов програмування та середовищ розробки як засобів навчання програмування на уроках інформатики у середніх загальноосвітніх навчальних закладах. Наголошується на важливості методичного забезпечення навчання програмування. Наводяться приклади порівняння характеристик найбільш розповсюджених мов програмування Pascal та C#. Визначаються потреби подальшого вивчення особливостей добору мов програмування для використання як засобів навчання програмування.
Роль средств обучения в значительной степени является определяющей для обеспечения его эффективности. Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена тем, что существует необходимость определения современных подходов и путей использования языков и сред программирования как средств обучения программированию. В статье рассмотрены критерии и предпосылки отбора языков программирования и сред разработки как средств обучения программированию на уроках информатики в средних общеобразовательных учебных заведениях. Отмечается важность методического обеспечения обучения программированию. Приводятся примеры сравнение характеристик наиболее распространенных языков программирования Pascal и C #. Указывается на необходимость дальнейшего изучения особенностей подбора языков программирования, для их использования в качестве средств обучения программированию.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-09-01
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/251
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 17, No 3 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 17, No 3 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/251/237
 
Rights Copyright (c) 2010 Petro H. Shevchuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0