ПРОЕКТУВАННЯ, СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ УЧНІВ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПРОЕКТУВАННЯ, СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ УЧНІВ
MULTIMEDIA PRESENTATIONS AS TOOLS FOR DEVELOPING OF STUDENT THINKING SKILLS ПРОЕКТУВАННЯ, СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПРОЕКТИРОВАНИЕ, СОЗДАНИЕ И ИСПОЛЬЗОВАНИЕ УЧЕБНЫХ МУЛЬТИМЕДИЙНЫХ ПРЕЗЕНТАЦИЙ КАК СРЕДСТВА РАЗВИТИЯ МЫШЛЕНИЯ УЧЕНИКОВ |
|
Creator |
Dementievska, Nina P.
Morze, Nataliia V. |
|
Subject |
Multimedia; multimedia presentations; Power Point presentations; teacher’s professional development; PBL (Project Based Learning); Intel.Teach for the Future; ICT for teachers
мультимедіа; комп’ютерна презентація; Power Point презентація; методика підготовки вчителів; навички мислення; навчання вчителів; «Intel.Навчання для майбутнього»; освітні технології мультимедиа; компьютерная презентация; Power Point презентация; методика подготовки учителей; навыки мышления; обучение учителей; «Intel. Обучение для будущего»; образовательные технологии |
|
Description |
В статті розглядаються питання, пов’язані з розробкою, призначенням та класифікацією мультимедійних презентацій як навчальних засобів, запропоновані методичні прийоми підготовки вчителів з використання презентацій для дослідницької проектної діяльності учнів на матеріалах, отриманих при адаптації і впровадженні курсу для підвищення кваліфікації вчителів середніх шкіл.
The article focuses on issues connected to creation, purpose and arrangement of classification concepts for multimedia presentations as educational tools, suggested methodological procedures for teacher’s professional development in using multimedia presentations for inquiry and project based learning based on materials of teacher’s professional development training course ( Intel.Teach to the Future). В статті розглядаються питання, пов’язані з розробкою, призначенням та класифікацією мультимедійних презентацій як навчальних засобів, запропоновані методичні прийоми підготовки вчителів з використання презентацій для дослідницької проектної діяльності учнів на матеріалах, отриманих при адаптації і впровадженні курсу для підвищення кваліфікації вчителів середніх шкіл. В статье рассматриваются вопросы, связанные с разработкой, назначением и классификацией мультимедийных презентаций как средства обучения, предложены методические приемы подготовки учителей по использованию презентаций для исследовательской проектной деятельности учеников на материалах, полученных при адаптации и внедрении курса для повышения квалификации учителей средних школ. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-09-17
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/284
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 2, No 1 (2007)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 2, No 1 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 2, No 1 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 2, No 1 (2007) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/284/270
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Nina P. Dementievska, Nataliia V. Morze
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|