INTERNET SERVICES FOR DISTANCE LEARNING IN THE PROCESS OF FUTURE TEACHERS TRAINING
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
INTERNET SERVICES FOR DISTANCE LEARNING IN THE PROCESS OF FUTURE TEACHERS TRAINING
СЕРВИСЫ ИНТЕРНЕТ ДЛЯ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ В ПРОЦЕССЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ СЕРВІСИ ІНТЕРНЕТ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ |
|
Creator |
Osadchyi, Viacheslav V.
|
|
Subject |
distance education; Internet services; virtual classroom training; future teachers
дистанционное обучение; сервисы Интернет; виртуальный класс; профессиональная подготовка; будущие учителя дистанційне навчання; сервіси Інтернету; віртуальний клас; професійна підготовка; майбутні вчителі |
|
Description |
Relevance of the material contained in the article, is conditioned by necessity of new information and communication technologies implementation in the practice of distance education in future teachers training. The article describes the Internet services that can be applied in the process of students distance learning, including: email, Internet social services, electronic libraries, Google applications for education, services creating podcasts and screencasts, forums, virtual classrooms, webinars and means of communication / interaction. Promising area of further research is the integration of Internet services with the university distance learning.
Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена необходимостью внедрения новых информационно-коммуникационных технологий в практику дистанционного обучения в процессе подготовки будущих учителей. В статье описаны сервисы Интернет, которые можно применять в процессе дистанционного обучения студентов высших учебных заведений, а именно: электронная почта, социальные сервисы Интернет, электронные библиотеки, приложения Google для учебных заведений, сервисы создания подкастов и скринкастов, форумы, виртуальные классы, сервисы проведения вебинаров и средства общения/ взаимодействия. Перспективным направлением дальнейших научных исследований является интеграция сервисов Интернет с системой дистанционного обучения вуза. Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена необхідністю впровадження нових інформаційно-комунікаційних технологій у практику дистанційного навчання у процесі підготовки майбутніх учителів. У статті описано сервіси Інтернету, які можна застосовувати у процесі дистанційного навчання студентів вищих навчальних закладів, а саме: електронна пошта, соціальні сервіси Інтернет, електронні бібліотеки, додатки Google для освітніх закладів, сервіси створення подкастів та скрінкастів, форуми, віртуальні класи, сервіси проведення вебінарів і засоби спілкування/взаємодії. Перспективним напрямом подальших наукових досліджень є інтеграція сервісів Інтернету із системою дистанційного навчання вищого навчального закладу. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2011-02-16
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/387
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 20, No 6 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 20, No 6 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 20, No 6 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 20, No 6 (2010) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/387/338
|
|
Rights |
Copyright (c) 2011 Viacheslav V. Osadchyi
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|