Запис Детальніше

ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ДОСЛІДНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ДОСЛІДНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ДОСЛІДНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN RESEARCH ACTIVITY OF THE TEACHER
ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ УЧИТЕЛЯ
 
Creator Ostapenko, Ludmyla P.
 
Subject дослідницька діяльність вчителя; етапи педагогічного дослідження; інформаційно-комунікаційні технології
исследовательская деятельность учителя; этапы педагогического исследования; информационно-коммуникационные технологии


 
Description Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена змінами вимог до майбутніх фахівців на сучасному ринку праці. Найгостріше ставиться питання про пошук резервів вдосконалення підготовки висококваліфікованих і творчо мислячих вчителів. Інформаційно-комунікаційні технології знаходять досить широке застосування в усіх видах діяльності вчителя. Висвітленню шляхів використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій у дослідницькій діяльності вчителя і присвячена стаття. Використання потенціалу засобів інформаційно-комунікаційних технологій дозволяють підняти на новий рівень організацію і якість дослідницької діяльності педагога.
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена змінами вимог до майбутніх фахівців на сучасному ринку праці. Найгостріше ставиться питання про пошук резервів вдосконалення підготовки висококваліфікованих і творчо мислячих вчителів. Інформаційно-комунікаційні технології знаходять досить широке застосування в усіх видах діяльності вчителя. Висвітленню шляхів використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій у дослідницькій діяльності вчителя і присвячена стаття. Використання потенціалу засобів інформаційно-комунікаційних технологій дозволяють підняти на новий рівень організацію і якість дослідницької діяльності педагога.
The relevance of the material stated in article is predetermined by changes of requirements to the future experts on a modern labor market. The attention to the question on search of reserves of perfection of preparation of highly skilled and creative teachers is brought the higher school. Information and communication technologies find wide application in all kinds of activity of the teacher. Article is devoted consideration of ways of use of means of information-communication technologies in research activity of the teacher. Uses of potential of information and communication technologies lift on new level the organization and quality of research activity of the teacher.
Актуальность материала, изложенного в статье, предопределена изменениями требований к будущим специалистам на современном рынке труда. Острее всего ставится вопрос о поиске резервов совершенствования подготовки высококвалифицированных и творчески мыслящих учителей. Информационно- коммуникационные технологии находят достаточно широкое применение во всех видах деятельности учителя. Освещению путей использования средств информационно-коммуникационных технологий в исследовательской деятельности учителя и посвящена статья. Использования потенциала средств информационно- коммуникационных технологий позволяют поднять на новый уровень организацию и качество исследовательской деятельности педагога.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2011-03-15
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/329
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 21, No 1 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 21, No 1 (2011)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 21, No 1 (2011)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 21, No 1 (2011)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/329/362
 
Rights Copyright (c) 2011 Ludmyla P. Ostapenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0