Запис Детальніше

SCIENTIFIC-PRACTICAL ASPECTS OF DESIGN AND APPLICATION OF ELECTRONIC TEXTBOOK FOR HIGHER SCHOOL

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title SCIENTIFIC-PRACTICAL ASPECTS OF DESIGN AND APPLICATION OF ELECTRONIC TEXTBOOK FOR HIGHER SCHOOL
НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ СОЗДАНИЯ И ВНЕДРЕНИЯ ЭЛЕКТРОННОГО УЧЕБНИКА ДЛЯ ВЫСШЕЙШКОЛЫ
НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТВОРЕННЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА ДЛЯ ВИЩОЇ ШКОЛИ
 
Creator Bilousova, Lyudmyla I.
Gryzun, Lyudmyla E.
 
Subject electronic textbook for higher school; didactic functions of electronic textbook;, didactic base of electronic textbook design; training cognitive activity of students with application of an electronic textbook
электронный учебник для высшей школы; дидактические функции электронного учебника; дидактические основы создания электронного учебника; учебно-познавательная деятельность с использованием электронного учебника
електронний підручник для вищої школи; дидактичні функції електронного підручника; дидактичні засади створення електронного підручника; навчально-пізнавальна діяльність з використанням електронного підручника
 
Description The relevance of the material stated in the paper is caused by objective needs of design contemporary electronic teaching aids and their application into practice of higher school on the one hand, and by the presence of considerable pedagogic and technological problems as for quality projecting of such aids and their reasonable use in the process of students’ training. The aim of the paper is to cover results of scientific-practical work held by the authors in the areas of investigation role and place of an electronic textbook in the system of teaching aids; of development didactic base of electronic textbook design on the basis of its didactic functions analysis; of specifying ways of provision effectiveness of the students’ training with application of an electronic textbook. Perspective tasks of development of the theory of electronic textbook for higher school are determined.
Актуальность материала, изложенного в статье, обуславливается, с одной стороны, объективной необходимостью разработки современных электронных средств обучения и их внедрения в практику высшей школы, а, с другой стороны, – наличием значительных педагогических и технологических проблем, касающихся качественного проектирования таких средств и дидактически целесообразного их применения в процессе подготовки студентов. Цель статьи – в освещении результатов научно-практической работы, проведенной авторами в направлениях исследования роли и места электронного учебника в системе дидактических средств; разработки дидактических основ создания электронного учебника на базе анализа его дидактических функций; определения путей обеспечения эффективности обучения студентов с использованием электронного учебника. Очерчены перспективные задачи развития теории электронного учебника для высшей школы.
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлюється, з одного боку, об’єктивною практичною необхідністю розробки сучасних електронних засобів навчання і їх упровадження в практику вищої школи, а, з іншого боку, – наявністю значних педагогічних і технологічних проблем щодо якісного проектування таких засобів і дидактично зваженого і доцільного їх використання у процесі підготовки студентів. Мета статті полягає у висвітленні результатів науково-практичної роботи, проведеної авторами в напрямах дослідження ролі й місця електронного підручника в системі дидактичних засобів; розробки дидактичних засад створення електронного підручника на основі аналізу його дидактичних функцій і способів їх реалізації; визначення шляхів забезпечення ефективності навчання студентів з використанням електронного підручника. Окреслено перспективні завдання розвитку теорії електронного підручника для вищої школи.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2012-05-03
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/657
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 28, No 2 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 28, No 2 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 28, No 2 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 28, No 2 (2012)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/657/493
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/downloadSuppFile/657/21
 
Rights Copyright (c) 2012 Lyudmyla I. Bilousova, Lyudmyla E. Gryzun
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0