КОЛАБОРАТИВНИЙ ПІДХІД ДО РОЗВИТКУ ІКТ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧИТЕЛІВ І УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
КОЛАБОРАТИВНИЙ ПІДХІД ДО РОЗВИТКУ ІКТ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧИТЕЛІВ І УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
COLLABORATIVE APPROACH TO THE DEVELOPMENT OF ICT COMPETENCE OF TEACHERS AND STUDENTS OF SECONDARY SCHOOLS IN SWEDEN КОЛЛАБОРАТИВНЫЙ ПОДХОД К РАЗВИТИЮ ИКТ КОМПЕТЕНТНОСТИ УЧИТЕЛЯ И УЧЕНИКОВ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ ШВЕЦИИ |
|
Creator |
Leshchenko, Mariya P.
Kapustyan, Inga I. |
|
Subject |
шведський досвід; ІКТ в освіті; колаборативний підхід; мотиваційна; технологічна; рефлексивно-педагогічна компетентність
Swedish experience; ICT in education; collaborative approach; motivational; technological; reflexive and pedagogical competence шведский опыт; ИКТ в образовании; коллаборативный подход; мотивационная; технологическая; рефлексивно-педагогическая компетентность |
|
Description |
У статті характеризується шведський досвід колаборативного підходу до післядипломного навчання педагогів на базі загальноосвітніх навчальних закладів, що полягає у створенні партнерських умов взаємодії учителів з учнями в ході колективної проектної діяльності. З’ясовано, що основними складовими ІКТ компетентності шведського вчителя є мотиваційна, технологічна, рефлексивно-педагогічна. Показано, що зусилля шведських освітніх менеджерів спрямовані на практичне оволодіння учителями й учнями ІКТ компетентностями в реаліях природного навчального процесу, який носить, водночас, дослідницький та прагматично-орієнтований характер.
In the article characterized the Swedish experience оf collaborative approach to postgraduate teachers education at the secondary schools, which is to establish partnership agreements teachers interaction with students in the collective project activities. It was found that the main components of ICT competence Swedish teacher is motivational, technological, and educational reflexive. It is shown that the efforts of Swedish educational managers focused on the practical mastery of teachers and students of ICT competence in the realities of the natural learning process, which is at the same time, research and pragmatically-oriented nature. В статье характеризуется шведский опыт коллаборативного подхода к последипломному обучению педагогов на базе общеобразовательных учебных заведений, который основывается на создании партнерских взаимодействий учителей с учениками в ходе коллективной проектной деятельности. Выяснено, что основными составляющими ИКТ компетентности шведского учителя являются мотивационная, технологическая и рефлексивно-педагогическая. Показано, что усилия шведских менеджеров в системе образования направлены на практическое овладение учителями и учениками ИКТ компетентностей в реальных условиях учебного процесса, который является одновременно исследовательским и прагматично-ориентированным. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-11-08
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — рецензована стаття — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/750
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 31, No 5 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 31, No 5 (2012) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 31, No 5 (2012) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 31, No 5 (2012) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/750/561
|
|
Rights |
Copyright (c) 2012 Mariya P. Leshchenko, Inga I. Kapustyan
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|