Запис Детальніше

МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ ОНТОЛОГИЧЕСКОГО ИНЖИНИРИНГА ДЛЯ СТУДЕНТОВ ОТРАСЛЕЙ «ЭКОНОМИКА» И «МЕНЕДЖМЕНТ»

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ ОНТОЛОГИЧЕСКОГО ИНЖИНИРИНГА ДЛЯ СТУДЕНТОВ ОТРАСЛЕЙ «ЭКОНОМИКА» И «МЕНЕДЖМЕНТ»
TEACHING METHODS OF ONTOLOGICAL ENGINEERING FOR STUDENTS OF "BUSINESS" AND "MANAGEMENT" DISCIPLINE
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ОНТОЛОГІЧНОГО ІНЖИНИРІНГУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ГАЛУЗЕЙ «ЕКОНОМІКА» І «МЕНЕДЖМЕНТ»
 
Creator Lytvak, Olena G.
Lashyna, Mariia
 
Subject базы знаний; онтологии; онтологический инжениринг; базы данных; реляционная модель; аппарат логического вывода
bases of knowledge; ontology; ontological engineering; databases; relational model; inference
бази знань; онтології; онтологічний інжинирінг; бази даних; реляційна модель; апарат логічного висновку
 
Description Актуальность материала статьи обусловлена существованием проблемы повторного использования информации на предприятиях. Для успешного решения этой проблемы необходимо, чтобы специалисты разных направлений (часто не связанных с информационными технологиями напрямую) владели основами онтологического инжениринга знаний. Дисциплины, содержащие основы онтологического инжениринга знаний и другие информационные технологии, студентами нетехнических направлений воспринимаются с трудом. В статье на основе эксперимента, проведенного в Донецком государственном университете управления, приводится методика преподавания онтологического инжениринга знаний для студентов направлений «Економика» и «Менеджмент». Доказано, что разработанная методика значительно повышает уровень восприятия материала студентами, способствует развитию аналитического и творческого мышления.
Actuality of the material presented in the paper is conditioned by existence of problem of the repeated use of information at enterprises. It is necessary for the successful decision of this problem, that the specialists of different directions (often unconnected with information technologies straightly) should know bases of ontological engineering of knowledge. Disciplines, containing the bases ontological engineering of knowledge and other information technologies, are difficult for the students of nontechnical directions. In the article on the basis of the experiment conducted in the Donetsk State University it is presented a teaching method of ontological engineering of knowledge for the students of «Economic» and «Management» disciplines. It is well-proven that the method considerably promotes the level of perception of material by students, promotes the development of analytical and creative thought.
Актуальність матеріалу, що подається в статті, обумовлена існуванням проблеми повторного використання знань на підприємствах. Для успішного розв’язання цієї проблеми необхідно, щоб спеціалісти самих різних напрямів (часто не пов’язаних з інформаційними технологіями) володіли основами онтологічного інжинирінгу знань. Дисципліни, що містять основи інжинирінгу знань та інших інформаційних технологій, студентами нетехнічних напрямів сприймаються важко. У статті на основі експерименту, проведеного в Донецькому державному університеті управління, надається методика викладання онтологічного інжинирінгу знань для студентів галузей «Економіка» і «Менеджмент». Доведено, що розроблена методика значно підвищує рівень сприйняття матеріалу студентами, сприяє розвитку аналітичного і творчого мислення.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2014-05-26
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1009
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 41, No 3 (2014); 289-298
Информационные технологии и средства обучения; Vol 41, No 3 (2014); 289-298
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 41, No 3 (2014); 289-298
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 41, No 3 (2014); 289-298
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1009/783
 
Rights Copyright (c) 2014 Olena G. Lytvak, Mariia Lashyna
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0