Запис Детальніше

РОЗВИТОК МОБІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК ПРОБЛЕМА ТЕОРІЇ І МЕТОДИКИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title РОЗВИТОК МОБІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК ПРОБЛЕМА ТЕОРІЇ І МЕТОДИКИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ
DEVELOPMENT OF MOBILE LEARNING ENVIRONMENT AS A PROBLEM OF THE THEORY AND METHODS OF USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN EDUCATION
РАЗВИТИЕ МОБИЛЬНОЙ УЧЕБНОЙ СРЕДЫ КАК ПРОБЛЕМА ТЕОРИИ И МЕТОДИКИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ОБРАЗОВАНИИ
 
Creator Kyslova, Mariia А.
Semerikov, Serhii O.
Slovak, Kateryna І.
 
Subject середовище; мобільне навчальне середовище; розвиток мобільного навчального середовища з вищої математики
environment; mobile learning environment; development of mobile learning environment in higher mathematics
среда; мобильная учебная среда; развитие мобильной учебной среды по высшей математике
 
Description У статті наведено аналіз понять «середовище», «інформаційне середовище», «інформаційне середовище ВНЗ», «освітній простір», «освітнє середовище», «освітнє середовище ВНЗ», «навчальне середовище», «мобільне навчальне середовище», «предметне мобільне навчальне середовище» і запропоновано таксономію середовищ. Виділено умови побудови предметних мобільних навчальних середовищ. Проаналізовано поняття «розвиток» і виділено основні ознаки розвитку. Встановлено властивості і характерні риси розвитку предметного мобільного навчального середовища з вищої математики у підготовці інженерів-електромеханіків, розроблено схему формування і модель розвитку такого середовища.
The paper presents an analysis of the concepts of "environment", "information environment", "information environment universities", "educational space", "educational environment", "university educational environment", "learning environment", "mobile learning environment", "mobile substantive learning environment" and proposes taxonomy of environments. There are highlighted conditions for building of subject mobile learning environments. The notion of "development" and the main features of development are analyzed. There are found out the properties and characteristics of the subject mobile learning environment development in higher mathematics while training electrical engineers, as well as developed a scheme of formation and development model of the environment.
В статье приведен анализ понятий «среда», «информационная среда», «информационная среда ВУЗ», «образовательное пространство», «образовательная среда», «образовательная среда ВУЗ», «учебная среда», «мобильное учебная среда», «предметная мобильная учебная среда» и предложено таксономию сред. Выделены условия построения предметных мобильных учебных сред. Проанализировано понятие «развитие» и выделены основные признаки развития. Установлены свойства и характерные черты развития предметного мобильного учебной среды по высшей математике в подготовке инженеров-электромехаников, разработана схема формирования и модель развития такой среды.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2014-08-24
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


рецензована стаття

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1104
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 42, No 4 (2014); 1-19
Информационные технологии и средства обучения; Vol 42, No 4 (2014); 1-19
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 42, No 4 (2014); 1-19
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 42, No 4 (2014); 1-19
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1104/823
 
Rights Copyright (c) 2014 Mariia А. Kyslova, Serhii O. Semerikov, Kateryna І. Slovak
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0