Запис Детальніше

DIAGNOSTICS AND ESTIMATION OF FORMATION LEVELS OF STUDENTS VISUAL ABILITIES DURING THE ORGANISATION OF RESEARCH WORK ON DESIGN

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title DIAGNOSTICS AND ESTIMATION OF FORMATION LEVELS OF STUDENTS VISUAL ABILITIES DURING THE ORGANISATION OF RESEARCH WORK ON DESIGN
ДІАГНОСТУВАННЯ Й ОЦІНЮВАННЯ РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ВІЗУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ДИЗАЙНУ
ДИАГНОСТИКА И ОЦЕНИВАНИЕ УРОВНЕЙ ФОРМИРОВАНИЯ ВИЗУАЛЬНЫХ СПОСОБНОСТЕЙ УЧАЩИХСЯ ВО ВРЕМЯ ОРГАНИЗАЦИИ ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОЙ РАБОТЫ ПО ДИЗАЙНУ
ДІАГНОСТУВАННЯ Й ОЦІНЮВАННЯ РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ВІЗУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ДИЗАЙНУ
 
Creator Alieksieieva, Svitlana V.
 
Subject diagnostics; visual abilities; organization of research work
диагностика; визуальные способности; художественное развитие; исследовательская работа; творчество
діагностування; візуальні здібності; художній розвиток; дослідницька діяльність; творчість
 
Description The diagnostics and estimation ways and methods of visual abilities of students under organization of research work on design while getting the professional art education are considered. The features of approach towards the process of diagnostics of visual abilities of students are determined.
Рассмотрены способы и методы диагностики и оценивания уровней визуальных способностей учащихся во время организации исследовательской работы по дизайну при получении профессионального художественного образования. Определены характерные особенности подхода к процессу диагностики визуальных способностей учащихся.
Розглянуто способи і методи діагностування й оцінювання рівнів сформованості візуальних здібностей учнів під час організації дослідницької діяльності з дизайну в професійному навчальному закладі художнього профілю. Визначено характерні особливості підходу до процесу діагностування візуальних здібностей учнів.
Розглянуто способи і методи діагностування й оцінювання рівнів сформованості візуальних здібностей учнів під час організації дослідницької діяльності з дизайну в професійному навчальному закладі художнього профілю. Визначено характерні особливості підходу до процесу діагностування візуальних здібностей учнів.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-20
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/132
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 6, No 2 (2008)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 6, No 2 (2008)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 6, No 2 (2008)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 6, No 2 (2008)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/132/118
 
Rights Copyright (c) 2010 Svitlana V. Alieksieieva
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0