Запис Детальніше

ВІРТУАЛЬНІ МАШИНИ В СИСТЕМІ ІНФОРМАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ВИЩОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВІРТУАЛЬНІ МАШИНИ В СИСТЕМІ ІНФОРМАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ВИЩОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
THE VIRTUAL MACHINES IN THE SYSTEM OF INFORMATIVE-EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENT
ВИРТУАЛЬНЫЕ МАШИНЫ В СИСТЕМЕ ИНФОРМАЦИОННО-УЧЕБНОЙ СРЕДЫ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ЗАВЕДЕНИЯ
ВІРТУАЛЬНІ МАШИНИ В СИСТЕМІ ІНФОРМАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ВИЩОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
 
Creator Yashanov, Serhii М.
 
Subject virtualization; virtual machines; operating system; informative-educational environment of educational establishment
виртуализация; виртуальные машины; операционная система; информационно-учебная среда образовательного учреждения
віртуалізація; віртуальні машини; операційна система; інформаційно-навчальне середовище закладу освіти
 
Description In the article the technology of virtualization as technique of logical resource allocation of the COMPUTER (ECM) on separate virtual computers is considered. Modern approaches to concept of virtualization are described. Two categories of virtualization which fundamentally differ are considered: virtualization of resources and virtualization of platforms. The total characteristic and results of the analysis of modern platforms of virtualization is submitted. It has been shown variants and perspectives of application of virtual computers in conditions of the informative-educational environment in higher educational establishments. The conditions of economic feasibility of application of virtual computers under the development of the informative-educational environment in educational establishments, ІТ-technology studying in the vocational training system for the future teacher and support of an informational infrastructure of the higher educational establishments are defined.
В работе рассмотрена технология виртуализации как методика логического распределения ресурсов ЭВМ на отдельные виртуальные машины. Охарактеризованы современные подходы к понятию виртуализации. Рассмотрены две категории виртуализации, которые фундаментально различаются: виртуализация ресурсов и виртуализация платформ. Подана общая характеристика и результаты анализа современных платформ виртуализации. Приведены варианты и перспективы применения виртуальных машин в условиях информационно учебной среды высшего заведения образования. Определены условия экономической целесообразности применения виртуальных машин при развертывании образовательной информационной среды образовательного учреждения, обучению ИТ-технологиям в системе профессиональной подготовки будущего учителя и сопровождении информационной инфраструктуры высшего учебного заведения.
У роботі розглянуто технологію віртуалізації, як методику логічного розподілу ресурсів ЕОМ на окремі віртуальні машини. Охарактеризовано сучасні підходи до поняття віртуалізації. Розглянуто дві категорії віртуалізації, що фундаментально розрізняються:  віртуалізація ресурсів і віртуалізація платформ. Подано загальну характеристику та результати аналізу сучасних платформ віртуалізації. Окреслено варіанти та перспективи застосування віртуальних машин в умовах інформаційно-навчального середовища вищого закладу освіти. Визначено умови економічної доцільності застосування віртуальних машин при розгортанні освітнього інформаційного середовища закладу освіти, навчанні ІТ-технологіям у системі фахової підготовки майбутнього вчителя і супроводі інформаційної інфраструктури вищого закладу освіти.
У роботі розглянуто технологію віртуалізації, як методику логічного розподілу ресурсів ЕОМ на окремі віртуальні машини. Охарактеризовано сучасні підходи до поняття віртуалізації. Розглянуто дві категорії віртуалізації, що фундаментально розрізняються: віртуалізація ресурсів і віртуалізація платформ. Подано загальну характеристику та результати аналізу сучасних платформ віртуалізації. Окреслено варіанти та перспективи застосування віртуальних машин в умовах інформаційно-навчального середовища вищого закладу освіти. Визначено умови економічної доцільності застосування віртуальних машин при розгортанні освітнього інформаційного середовища закладу освіти, навчанні ІТ-технологіям у системі фахової підготовки майбутнього вчителя і супроводі інформаційної інфраструктури вищого закладу освіти.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-31
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/230
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 16, No 2 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 16, No 2 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 16, No 2 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 16, No 2 (2010)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/230/216
 
Rights Copyright (c) 2010 Serhii М. Yashanov
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0