PERSONAL ASPECTS OF ICT USAGE IN TEACHING OF MATHEMATICS
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
PERSONAL ASPECTS OF ICT USAGE IN TEACHING OF MATHEMATICS
ОСОБИСТІСНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІКТ В НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ ЛИЧНОСТНЫЕ АСПЕКТЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ИКТ В ОБУЧЕНИИ МАТЕМАТИКЕ ОСОБИСТІСНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІКТ В НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ |
|
Creator |
Kramarenko, Tetiana H.
|
|
Subject |
computer-based technologies; creative thinking; courseware; GRAN; development
компьютерные технологии; творческое мышление; GRAN; педагогическое программное средство; развитие комп’ютерні технології; творче мислення; GRAN; педагогічний програмний засіб; розвиток |
|
Description |
The increasing of effectiveness in the process of mathematics learning can be improved by the way of systematical use of new information technologies. Harmonious fitting of computer-based technologies into the didactic current system implies the psychological and pedagogical problem which can be solved through the development of computer-oriented courseware and of procedural recommendations for teachers.
Повышение результативности изучения математики возможно путём систематического использования средств НИТ. Психолого-педагогическая проблема гармоничного встраивания компьютерных технологий в действующую дидактическую систему видится в создании компьютерно-ориентированного учебно-методического обеспечения, в разработке практических рекомендаций учителям. Підвищення результативності вивчення математики можливе шляхом систематичного використання засобів НІТ. Вирішення психолого-педагогічної проблеми гармонійного вбудовування комп’ютерних технологій в діючу дидактичну систему бачимо в створенні комп’ютерно-орієнтованого навчально-методичного забезпечення, в розробці практичних рекомендацій вчителям. Підвищення результативності вивчення математики можливе шляхом систематичного використання засобів НІТ. Вирішення психолого-педагогічної проблеми гармонійного вбудовування комп’ютерних технологій в діючу дидактичну систему бачимо в створенні комп’ютерно-орієнтованого навчально-методичного забезпечення, в розробці практичних рекомендацій вчителям. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-09-16
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/263
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 3, No 2 (2007)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 3, No 2 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/263/249
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Tetiana H. Kramarenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|