Запис Детальніше

MODERN APPROACHES AND PRINCIPLES OF PORTAL BUILDING

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title MODERN APPROACHES AND PRINCIPLES OF PORTAL BUILDING
ТЕХНОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ТА ПІДТРИМКИ ПОРТАЛІВ
ТЕХНОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ТА ПІДТРИМКИ ПОРТАЛІВ
СОВРЕМЕННЫЕ ПОДХОДЫ И ПРИНЦИПЫ ПОСТРОЕНИЯ ПОРТАЛОВ
 
Creator Zadorozhna, Natalia T.
Omelchenko, Taisiia H.
 
Subject портал; освітній портал; інформаційне наповнення; сервіс порталу
words: portal; education portal; information; portal service
портал; образовательный портал; информационное наполнение; сервис портала
 
Description The paper presents the analysis of modern state of development and use of Internet portals, the peculiarities of approaches to creation and introduction of portals in educational system are described.
В статье дан анализ современного состояния разработки и использования Інтернет-порталов, описаны особенности подходов к созданию и внедрению порталов в систему образования.
В роботі аналізуються принципи розробки та використання Інтернет-порталів, описуються особливості підходів до створення та впровадження порталів у систему освіти.
В роботі аналізуються принципи розробки та використання Інтернет-порталів, описуються особливості підходів до створення та впровадження порталів у систему освіти.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor



 
Date 2010-09-22
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/295
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 1, No 1 (2006)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 1, No 1 (2006)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 1, No 1 (2006)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 1, No 1 (2006)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/295/281
 
Rights Copyright (c) 2010 Natalia T. Zadorozhna, Taisiia H. Omelchenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0