ІНТЕРАКТИВНІ ТЕСТОВІ МОДЕЛІ У СИСТЕМІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З МЕДИЧНОЇ ТА БІОЛОГІЧНОЇ ФІЗИКИ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕСТОВІ МОДЕЛІ У СИСТЕМІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З МЕДИЧНОЇ ТА БІОЛОГІЧНОЇ ФІЗИКИ
INTERACTIVE TEST MODELS IN THE SYSTEM OF INDEPENDENT WORK FOR MEDICAL AND BIOLOGICAL PHYSICS ОСОБЕННОСТИ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ В МЕДИЦИНСКИХ ВУЗАХ В ПРОЦЕССЕ ИЗУЧЕНИЯ ФИЗИКО-МАТЕМАТИЧЕСКИХ ДИСЦИПЛИН |
|
Creator |
Chеska, Tamila U.
|
|
Subject |
independent work; medical education; motivation; communication technologies
самостійна робота; медична освiта; мотивація; комунікаційні технології самостоятельная работа; медицинское образование; мотивация; коммуникационные технологии |
|
Description |
Nowadays physical and mathematical subjects are particularly important in medical universities in connection with penetration of accurate knowledge in medicine and subjects which are connected with medicine. Insufficient amount of time allocated to the study of physical and mathematical subjects make independent work an important form of educational activity. Features of students’ independent work in studying of physical and mathematical sciences are considered. Author describes problems appeared during students' independent work and possible ways of their solutions. Prospects for further researches are seen in conducting of quantitative investigations which are connected with influence of different test tasks on students’ progress.
На цей час фізико-математичні дисципліни в медичних ВНЗах набувають особливого значення у зв'язку з упровадженням точного знання в медицину й суміжних наук. Недостатня кількість часу, що відводиться на вивчення предмета, робить самостійну роботу студентів важливою формою навчальної діяльності. У статті розглядаються особливості самостійної роботи студентів у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін. Автор описує проблеми, що виникають у самостійній роботі студентів і можливі шляхи їх подолання. Перспективи подальших досліджень автор бачить у проведенні кількісних досліджень оцінки впливу різних типів навчальних і тестових завдань на успішність студентів. В настоящее время физико-математические дисциплины в медицинских ВУЗах приобретают особое значение в связи с проникновением точного знания в медицину и смежные науки. Недостаточное количество времени, отводимого на изучение предмета, делает самостоятельную работу студентов важной формой учебной деятельности. В статье рассматриваются особенности самостоятельной работы студентов в процессе изучения физико-математических дисциплин. Автор описывает проблемы, возникающие при самостоятельной работе студентов и возможные пути их преодоления. Перспективы дальнейших исследований автор видит в проведении количественных исследований оценки влияния различных типов учебных и тестовых заданий на успеваемость студентов. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2011-06-25
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/424
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 23, No 3 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 23, No 3 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 23, No 3 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 23, No 3 (2011) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/424/407
|
|
Rights |
Copyright (c) 2011 Tamila U. Chеska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|