МАРКЕТИНГ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ЯК ЧИННИК ВПЛИВУ НА ЯКІСТЬ ОСВІТИ В УМОВАХ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МАРКЕТИНГ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ЯК ЧИННИК ВПЛИВУ НА ЯКІСТЬ ОСВІТИ В УМОВАХ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
MARKETING OF EDUCATIONAL SERVICES AS A FACTOR OF INFLUENCE ON EDUCATION QUALITY IN THE CONDITIONS OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES APPLICATION IN THE SECONDARY EDUCATIONAL INSTITUTIONS МАРКЕТИНГ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УСЛУГ КАК ФАКТОР ВЛИЯНИЯ НА КАЧЕСТВО ОБРАЗОВАНИЯ В УСЛОВИЯХ ПРИМЕНЕНИЯ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЯХ |
|
Creator |
Plish, Iryna V.
|
|
Subject |
навчання, маркетинг; інформаційно-комунікаційні технології; якість; школа; учень; учитель; навчально-виховний процес
education; marketing; information and communication technologies; school; pupil; education process обучение; маркетинг; информационно-коммуникационные технологии; качество; школа; ученик; учитель; учебно-воспитательный процесс |
|
Description |
У статті розглянуто особливості використання маркетингу в процесі управління якістю освіти в загальноосвітніх навчальних закладах, зокрема в школах приватної форми власності. Виокремлено важливість маркетингових досліджень для успішного управління якістю освіти навчального закладу. Маркетинг в управлінні освітою — це новий підхід до організації навчально-виховного процесу, який забезпечує якісне, ефективне навчання, зорієнтоване на формування особистості кожного учня. Проаналізовано роль маркетингу у здійсненні ефективного управління якістю освіти в загальноосвітніх навчальних закладах та його використання як джерела даних щодо відповідності реальних і прогнозованих результатів діяльності закладу освіти соціальному замовленню.
The article deals with the peculiarities of marketing in the process of education quality management in secondary education institutions in particular in private schools. The importance of marketing investigations for the successful education quality management in private schools is defined. The marketing in education management it’s a new approach to the education process organization which provides qualified and effective education oriented on the pupil’s personal development. В статье рассмотрены особенности использования маркетинга в процессе управления качеством образования в общеобразовательных учебных заведениях, в частности в школах частной формы собственности. Определена важность маркетинговых исследований для успешного управления качеством образования учебного заведения. Маркетинг в управлении образованием — это новый подход к организации учебно-воспитательного процесса, который обеспечивает качественное, эффективное обучение, ориентированное на формирование личности каждого ученика. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-11-07
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — рецензована стаття — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/742
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 31, No 5 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 31, No 5 (2012) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 31, No 5 (2012) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 31, No 5 (2012) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/742/546
|
|
Rights |
Copyright (c) 2012 Iryna V. Plish
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|