Запис Детальніше

THE DEVELOPMENT OF STUDENTS’ INFORMATION AND COMMUNICATION COMPETENCIES BY MEANS OF ICT

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THE DEVELOPMENT OF STUDENTS’ INFORMATION AND COMMUNICATION COMPETENCIES BY MEANS OF ICT
РАЗВИТИЕ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧЕНИКОВ СРЕДСТВАМИ ИКТ
РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ІКТ
 
Creator Ovcharuk, Oksana V.
 
Subject information and communication competencies; forms and methods of learning; students; social services; collaborative learning; technologies Web 2.0
информационно-коммуникационные технологии; ученики; формы и методы обучения; социальные сервисы; колаборативное обучение; технологии Web 2.0
інформаційно-комунікаційні компетентності; учні; форми та методи навчання; соціальні сервіси; колаборативне навчання; технології Web 2.0
 
Description The article deals with the peculiarities of students’ information and communication competencies formation by means of ICT. The forms and methods of such technologies as Web 2.0, social services, wiki-wiki etc. are underlined. The article deals with IT-competencies categories and shows its integrative character. The possibilities of common education process participation and the use of texts, data bases, information, and understanding of the possibilities and risks of Internet use are described in the article. 
В статье рассмотрены и выделены особенности формирования информационно-коммуникационных компетентностей при использовании средств ИКТ. Выделено формы и методы использования таких технологий, как Web 2.0, социальных сервисов, сервисов вики и др. Определены категории информационно-коммуникационных компетентностей, которые формируются в ученика благодаря использованию ИКТ. Показано связь между ИК-компетентностями и социальными аспектами обучения, выделено их интегрированный характер. Описано возможности участия в образовательном процессе учеников и учителей, подано формы такого участия в электронном образовательном пространстве. Использование ресурсов текстовых редакторов, баз данных, массивов информации, понимание рисков и возможностей смети Интернет, общения через электронные медиа, обмен информацией и колаборативное сетевое общение является актуальным для формирования ИК-компетентостей учеников.
В статті розглянуто та виокремлено особливості формування інформаційно-комунікаційних компетентностей при застосуванні ІКТ. Виокремлено форми та методи застосування таких технологій, як Web 2.0, соціальних сервісів, сервісів вікі та ін. Визначено категорії інформаційно-комунікаційних компетентностей, які формуються в учня завдяки застосуванню ІКТ. Показано зв'язок між ІК-компетентностями та соціальними аспектами навчання, виокремлено їх інтегрований характер. Окреслено можливості колективної участі в освітньому процесі учнів та вчителів, подано форми такої участі в електронному освітньому середовищі. Використання ресурсів текстових редакторів, баз даних, масивів інформації, управління ними, розуміння можливостей та ризиків мережі Інтернет, спілкування через електронні медіа, обмін інформацією та колаборативне  мережне спілкування, є актуальним для формування ІК-компетентностей учнів.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2012-12-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


рецензована стаття

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/757
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 32, No 6 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 32, No 6 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 32, No 6 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 32, No 6 (2012)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/757/567
 
Rights Copyright (c) 2012 Oksana V. Ovcharuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0