ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ: АНАЛІЗ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ: АНАЛІЗ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ
PEDAGOGICAL TECHNOLOGIES: ANALYSIS AND PERSCPECTIVES OF THEIR USE ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИ: АНАЛИЗ И ПЕРСПЕКТИВЫ ИХ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ |
|
Creator |
Barladym, Valentyna М.
|
|
Subject |
педагогічні технології; навчально-виховний процес; інформаційно-комунікаційні технології в освіті; дистанційне навчання
pedagogical technology; educational process; information and communication technologies in education; distance education педагогические технологии; учебно-воспитательный процесс; информационно-коммуникационные технологии в образовании; дистанционное обучение |
|
Description |
Сучасна педагогічна теорія і практика характеризуються великою кількістю різноманітних підходів, теорій, шкіл та навчально-виховних систем. Отже, під час реалізації навчально-виховного процесу педагог має вміло поєднувати на практиці новітні підходи і педагогічні ідеї, що вже пройшли випробування часом. На сьогодні в Україні проголошені принципи гуманізації і демократизації освіти, безперервної освіти впродовж життя, варіативності освітнього процесу. Для реалізації даних принципів сучасна педагогічна наука пропонує використовувати різноманітні педагогічні технології. У статті проаналізовано історичні аспекти виникнення поняття «педагогічні технології», сучасні підходи щодо його визначення; запропоновані педагогічні технології. що можуть бути використані під час дистанційного навчання.
Modern pedagogical theory and practice is characterized by vast number of different approaches, theories, school and educational systems. Therefore educator must skillfully join on practice new approaches and pedagogical ideas checked by time when realizing educational process. Today in Ukraine there are declared principles of humanization and democratization of education, lifelong continuous education, variability of educational process. Modern pedagogical science offers various pedagogical technologies for realization of declared principles. In the article it is analyzed the historical aspects of nascence of concept "pedagogical technology", modern approaches of its definition and proposed a set of pedagogical technologies which can be used in process of distance education. Современная педагогическая теория и практика характеризуется большим количеством различных подходов, теорий, школ и учебно-воспитательных систем. Следовательно, при реализации учебно-воспитательного процесса педагог должен умело сочетать на практике новейшие подходы и педагогические идеи, которые уже прошли испытание временем. На сегодняшний день в Украине провозглашены принципы гуманизации и демократизации образования, непрерывного образования в течении всей жизни, вариативности образовательного процесса. Для реализации данных принципов современная педагогическая наука предлагает использовать различные педагогические технологии. В статье проанализированы исторические аспекты возникновения понятия «педагогические технологии», современные подходы к его определению; предложены педагогические технологии, которые могут быть использованы при дистанционном обучении. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2013-10-26
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/900
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 37, No 5 (2013); 116-126
Информационные технологии и средства обучения; Vol 37, No 5 (2013); 116-126 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 37, No 5 (2013); 116-126 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 37, No 5 (2013); 116-126 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/900/670
|
|
Rights |
Copyright (c) 2013 Valentyna М. Barladym
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|