Запис Детальніше

ХМАРО ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЧИННИК РЕАЛІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ХМАРО ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЧИННИК РЕАЛІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ
CLOUD ORIENTED TECHNOLOGIES AS A FACTOR OF RESEARCH-BASED TRAINING
ОБЛАЧНО ОРИЕНТИРОВАННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ КАК ФАКТОР РЕАЛИЗАЦИИ ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОГО ОБУЧЕНИЯ
 
Creator Bodnenko, Dmytro M.
 
Subject хмаро орієнтовані технології навчання; хмарні сервіси; електронні методичні матеріали; навчання на дослідницькій основі; ІКТ в освіті
cloud oriented technology; cloud services; electronic instructional materials; research-based training; ICT in education
: облачно ориентированные технологии обучения; облачные сервисы; электронные методические материалы; обучение на исследовательской основе; ИКТ в образовании
 
Description Метою дослідження є розроблення механізму організації науково-дослідної роботи студентів у напрямку опанування ІКТ-грамотністю. У роботі сформовано модель організації науково-дослідної роботи студентів у процесі навчання інформатичних дисциплін. Представлено алгоритм використання хмаро орієнтованих технологій навчання в організації науково-дослідної роботи студентів. Описано рекомендації до структури і змісту електронних методичних матеріалів у вивченні хмаро орієнтованих технологій навчання (як елемента навчального курсу в LMS Moodle). Сформовано рекомендації щодо організації роботи наукового гуртка на засадах реалізації дослідницького навчання і формування ІКТ-компетентностей.
The purpose of the study is to develop a mechanism for the organization of research work of students toward mastery of ICT literacy. In the article it has been formed the model of research work organization for students in the learning process of informatic disciplines; produced the algorithm of learning cloud-oriented technology use in the organization of students’ research work; described recommendations for the structure and the content of electronic learning materials in the study of learning cloud-oriented technologies (as a part of the training course in LMS Moodle); formed the recommendations on the organization of the scientific group work on the basis of the implementation of the research-based training and development of the ICT competencies.
Целью исследования является разработка механизма организации научно-исследовательской работы студентов в направлении освоения ИКТ-грамотностью. В работе сформирована модель организации научно-исследовательской работы студентов в процессе обучения информатических дисциплин. Представлен алгоритм использования облачно ориентированных технологий обучения при организации научно-исследовательской работы студентов. Описаны рекомендации к структуре и содержанию электронных методических материалов при изучении облачно ориентированных технологий обучения (как элемента учебного курса в LMS Moodle). Сформированы рекомендации по организации работы научного кружка на основе реализации исследовательского обучения и формирования ИКТ-компетентностей.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2015-09-21
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
рецензируемая статья
Peer-reviewed Article
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1261
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 48, No 4 (2015); 122-139
Информационные технологии и средства обучения; Vol 48, No 4 (2015); 122-139
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 48, No 4 (2015); 122-139
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 48, No 4 (2015); 122-139
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1261/940
 
Rights Copyright (c) 2015 Dmytro M. Bodnenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0