Запис Детальніше

APPROACHES AND METHODS OF ORGANIZATION OF SCIENTIFIC PEDAGOGICAL INVESTIGATION ON QUALITY OF ELECTRONIC RESOURCES ASSESSMENT

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title APPROACHES AND METHODS OF ORGANIZATION OF SCIENTIFIC PEDAGOGICAL INVESTIGATION ON QUALITY OF ELECTRONIC RESOURCES ASSESSMENT
МЕТОДЫ И ПОДХОДЫ К ОРГАНИЗАЦИИ НАУЧНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ИССЛЕДОВАНИЯ ОЦЕНИВАНИЯ КАЧЕСТВА ЭЛЕКТРОННЫХ СРЕДСТВ ОБУЧЕНИЯ
МЕТОДИ ТА ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ
МЕТОДИ ТА ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ
 
Creator Lavrentieva, Galina P.
 
Subject electronic recourses of education; quality; assessment; scientific pedagogical experiment
электронные средства обучения; качество, оценивание; научно-педагогический эксперимент
електронні засоби навчання; якість; оцінювання; науково-педагогічний експеримент
 
Description In this article the analysis of methodological approaches and theoretic bases of quality of electronic resources assessment in the sphere of education are proposed. Methods and approaches of scientific pedagogical investigation stages organization of electronic resources assessment as educational environment component are revealed.
В статье приведен анализ методологических подходов и теоретических оснований оценивания качества электронных средств обучения в сфере образования. Выявлены методы и подходы организации этапов научно-педагогического исследования оценивания качества электронных средств обучения как составной части образовательной среды.
У статті наведено аналіз методологічних підходів та теоретичних засад оцінювання якості електронних засобів навчання у сфері освіти. Виявлено методи та підходи до організації етапів науково-педагогічного дослідження з оцінювання якості електронних засобів навчання як складової навчального середовища.
У статті наведено аналіз методологічних підходів та теоретичних засад оцінювання якості електронних засобів навчання у сфері освіти. Виявлено методи та підходи до організації етапів науково-педагогічного дослідження з оцінювання якості електронних засобів навчання як складової навчального середовища.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-03
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/46
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 10, No 2 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 10, No 2 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 10, No 2 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 10, No 2 (2009)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/46/32
 
Rights Copyright (c) 2010 Galina P. Lavrentieva
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0