APPROACHES AND METHODS OF ORGANIZATION OF SCIENTIFIC PEDAGOGICAL INVESTIGATION ON QUALITY OF ELECTRONIC RESOURCES ASSESSMENT
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
APPROACHES AND METHODS OF ORGANIZATION OF SCIENTIFIC PEDAGOGICAL INVESTIGATION ON QUALITY OF ELECTRONIC RESOURCES ASSESSMENT
МЕТОДЫ И ПОДХОДЫ К ОРГАНИЗАЦИИ НАУЧНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ИССЛЕДОВАНИЯ ОЦЕНИВАНИЯ КАЧЕСТВА ЭЛЕКТРОННЫХ СРЕДСТВ ОБУЧЕНИЯ МЕТОДИ ТА ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ МЕТОДИ ТА ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ |
|
Creator |
Lavrentieva, Galina P.
|
|
Subject |
electronic recourses of education; quality; assessment; scientific pedagogical experiment
электронные средства обучения; качество, оценивание; научно-педагогический эксперимент електронні засоби навчання; якість; оцінювання; науково-педагогічний експеримент |
|
Description |
In this article the analysis of methodological approaches and theoretic bases of quality of electronic resources assessment in the sphere of education are proposed. Methods and approaches of scientific pedagogical investigation stages organization of electronic resources assessment as educational environment component are revealed.
В статье приведен анализ методологических подходов и теоретических оснований оценивания качества электронных средств обучения в сфере образования. Выявлены методы и подходы организации этапов научно-педагогического исследования оценивания качества электронных средств обучения как составной части образовательной среды. У статті наведено аналіз методологічних підходів та теоретичних засад оцінювання якості електронних засобів навчання у сфері освіти. Виявлено методи та підходи до організації етапів науково-педагогічного дослідження з оцінювання якості електронних засобів навчання як складової навчального середовища. У статті наведено аналіз методологічних підходів та теоретичних засад оцінювання якості електронних засобів навчання у сфері освіти. Виявлено методи та підходи до організації етапів науково-педагогічного дослідження з оцінювання якості електронних засобів навчання як складової навчального середовища. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-03
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/46
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 10, No 2 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 10, No 2 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 10, No 2 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 10, No 2 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/46/32
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Galina P. Lavrentieva
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|