Запис Детальніше

MODELING OF INNOVATION EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF GENERAL EDUCATIONAL INSTITUTION: THE SCIENTIFIC APPROACHES

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title MODELING OF INNOVATION EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF GENERAL EDUCATIONAL INSTITUTION: THE SCIENTIFIC APPROACHES
МОДЕЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ: НАУКОВІ ПІДХОДИ
МОДЕЛИРОВАНИЕ ИННОВАЦИОННОГО ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОСТРАНСТВА ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧЕБНОГО ЗАВЕДЕНИЯ: НАУЧНЫЕ ПОДХОДЫ
МОДЕЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ: НАУКОВІ ПІДХОДИ
 
Creator Tsymbalaru, Anzhelika D.
 
Subject pedagogical modeling; educational environment; pedagogical innovation; system approach; activity approach; synergetic approach
педагогическое моделирование; образовательное пространство; педагогическая инновация; системный подход, деятельностный подход; синергетический подход
педагогічне моделювання; освітній простір; педагогічна інновація; системний підхід; діяльнісний підхід; синергетичний підхід
 
Description In the paper the scientific approaches to modeling of innovation educational environment of a general educational institution – system (analysis of object, process and result of modeling as system objects), activity (organizational and psychological structure) and synergetic (aspects and principles).
В статье рассматриваются научные подходы к моделированию инновационного образовательного пространства общеобразовательного учебного заведения – системный (анализ объекта, процесса и результата моделирования как системных объектов), деятельностный (организационная и психологическая структура) и синергетический (аспекты и принципы).
У статті розглядаються наукові підходи до моделювання інноваційного освітнього простору загальноосвітнього навчального закладу – системний (аналіз об’єкта, процесу та результату моделювання як системних об’єктів), діяльнісний (організаційна та психологічна структура) та синергетичний (аспекти і принципи).
У статті розглядаються наукові підходи до моделювання інноваційного освітнього простору загальноосвітнього навчального закладу – системний (аналіз об’єкта, процесу та результату моделювання як системних об’єктів), діяльнісний (організаційна та психологічна структура) та синергетичний (аспекти і принципи).
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/159
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 4, No 3 (2007)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 4, No 3 (2007)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 4, No 3 (2007)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 4, No 3 (2007)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/159/145
 
Rights Copyright (c) 2010 Anzhelika D. Tsymbalaru
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0