MODELING OF INNOVATION EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF GENERAL EDUCATIONAL INSTITUTION: THE SCIENTIFIC APPROACHES
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
MODELING OF INNOVATION EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF GENERAL EDUCATIONAL INSTITUTION: THE SCIENTIFIC APPROACHES
МОДЕЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ: НАУКОВІ ПІДХОДИ МОДЕЛИРОВАНИЕ ИННОВАЦИОННОГО ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОСТРАНСТВА ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧЕБНОГО ЗАВЕДЕНИЯ: НАУЧНЫЕ ПОДХОДЫ МОДЕЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ: НАУКОВІ ПІДХОДИ |
|
Creator |
Tsymbalaru, Anzhelika D.
|
|
Subject |
pedagogical modeling; educational environment; pedagogical innovation; system approach; activity approach; synergetic approach
педагогическое моделирование; образовательное пространство; педагогическая инновация; системный подход, деятельностный подход; синергетический подход педагогічне моделювання; освітній простір; педагогічна інновація; системний підхід; діяльнісний підхід; синергетичний підхід |
|
Description |
In the paper the scientific approaches to modeling of innovation educational environment of a general educational institution – system (analysis of object, process and result of modeling as system objects), activity (organizational and psychological structure) and synergetic (aspects and principles).
В статье рассматриваются научные подходы к моделированию инновационного образовательного пространства общеобразовательного учебного заведения – системный (анализ объекта, процесса и результата моделирования как системных объектов), деятельностный (организационная и психологическая структура) и синергетический (аспекты и принципы). У статті розглядаються наукові підходи до моделювання інноваційного освітнього простору загальноосвітнього навчального закладу – системний (аналіз об’єкта, процесу та результату моделювання як системних об’єктів), діяльнісний (організаційна та психологічна структура) та синергетичний (аспекти і принципи). У статті розглядаються наукові підходи до моделювання інноваційного освітнього простору загальноосвітнього навчального закладу – системний (аналіз об’єкта, процесу та результату моделювання як системних об’єктів), діяльнісний (організаційна та психологічна структура) та синергетичний (аспекти і принципи). |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-25
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/159
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 4, No 3 (2007)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 4, No 3 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 4, No 3 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 4, No 3 (2007) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/159/145
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Anzhelika D. Tsymbalaru
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|