Запис Детальніше

PRINCIPALS OF ORGANISATION OF STUDYING TRAINING USING ICT IN THE VOCATIONAL PEDAGOGICAL EDUCATION

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title PRINCIPALS OF ORGANISATION OF STUDYING TRAINING USING ICT IN THE VOCATIONAL PEDAGOGICAL EDUCATION
ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНИХ ТРЕНІНГІВ ЧЕРЕЗ ЗАСТОСУВАННЯ ІКТ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
ПРИНЦИПЫ ОРГАНИЗАЦИИ УЧЕБНЫХ ТРЕНИНГОВ ЧЕРЕЗ ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИКТ В СИСТЕМЕ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ
ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНИХ ТРЕНІНГІВ ЧЕРЕЗ ЗАСТОСУВАННЯ ІКТ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
 
Creator Olifira, Larysa M.
 
Subject training; principles of organization of training; active methods of studies; professional growth; development of professional administrative competence; vocational trainings; information and communication technologies; distance course
тренинг; принципы организации тренинга; активные методы учебы; профессиональный рост; развитие профессиональной управленческой компетентности; повышения квалификации; информационно коммуникационные технологии; дистанционный курс
тренінг; принципи організації тренінгу; активні методи навчання; професійне зростання; розвиток професійної управлінської компетентності; підвищення кваліфікації; інформаційно-комунікаційні технології; дистанційний курс
 
Description The article deals with training as a form of education process organization. The main principles and organization forms are in the scope of the article. The role and the place of training in the sphere of management competence of education managers on the ICT basis are analyzed.
В статье тренинг рассматривается как форма организации учебного процесса в системе последипломного педагогического образования (ППО), дается описание его основных принципов и методов. Определяется роль и место тренинга в развитии профессиональной управленческой компетентности руководителей образовательных учреждений на основе дистанционных технологий обучения.
У статті тренінг розглядається як форма організації навчального процесу в системі післядипломної педагогічної освіти (ППО), розкриваються його основні принципи та методи. Окреслюється роль та місце тренінгу в розвитку професійної управлінської компетентності керівників навчальних закладів на основі дистанційних технологій навчання.
У статті тренінг розглядається як форма організації навчального процесу в системі післядипломної педагогічної освіти (ППО), розкриваються його основні принципи та методи. Окреслюється роль та місце тренінгу в розвитку професійної управлінської компетентності керівників навчальних закладів на основі дистанційних технологій навчання.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/209
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 14, No 6 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 14, No 6 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 14, No 6 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 14, No 6 (2009)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/209/195
 
Rights Copyright (c) 2010 Larysa M. Olifira
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0