IDENTIFICATION OF INFORMATION AND COMMUNICATION COMPETENCES
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
IDENTIFICATION OF INFORMATION AND COMMUNICATION COMPETENCES
ДІАГНОСТИКА ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДИАГНОСТИКА ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДІАГНОСТИКА ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ |
|
Creator |
Kryvonos, Oleksandr M.
|
|
Subject |
competence; competence approach; information and communication competence; pedagogical diagnostics
компетентность; компетентностный подход; информационно-коммуникационная компетентность; педагогическая диагностика компетентність; компетентністний підхід; інформаційно-комунікаційна компетентність; педагогічна діагностика |
|
Description |
Article is devoted to identification of information and communication competence and levels of their formation of the future teachers of informatics. It examines the different approaches to the problem of criteria for evaluating competence, describes the formation of the main levels of information and communication competence. Also it has been presented partial results of a survey which was conducted among students of the second year of training on specialties "Information", "Mathematics and the foundations of computer science", "Physics and the foundations of computer science" in Physics and Mathematics at the Zhytomyr State University named after Ivan Franko.
Статья посвящена проблеме диагностики информационно-коммуникационных компетентностей и уровней их формирования у будущих учителей информатики. В ней рассмотрено разные подходы к проблеме критериев оценивания компетентности, описано основные уровни формирования информационно-коммуникационных компетентностей. Также представлены частичные результаты опроса, который был проведен среди студентов второго года обучения специальностей «Информатика», «Математика и основы информатики», «Физика и основы информатики» на физико-математическом факультете Житомирского государственного университета имени Ивана Франка. Стаття присвячена проблемі діагностики інформаційно-комунікаційних компетентностей та рівнів їх сформованості у майбутніх вчителів інформатики. В ній розглянуто різні підходи до проблеми критеріїв оцінювання компетентності, описано основні рівні сформованості інформаційно-комунікаційних компетентностей. Також представленні окремі результати опитування, що було проведено серед студентів другого року навчання спеціальностей «Інформатика», «Математика та основи інформатики», «Фізика та основи інформатики» на фізико-математичному факультеті Житомирського державного університету імені Івана Франка. Стаття присвячена проблемі діагностики інформаційно-комунікаційних компетентностей та рівнів їх сформованості у майбутніх вчителів інформатики. В ній розглянуто різні підходи до проблеми критеріїв оцінювання компетентності, описано основні рівні сформованості інформаційно-комунікаційних компетентностей. Також представленні окремі результати опитування, що було проведено серед студентів другого року навчання спеціальностей «Інформатика», «Математика та основи інформатики», «Фізика та основи інформатики» на фізико-математичному факультеті Житомирського державного університету імені Івана Франка. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-31
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/225
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 16, No 2 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 16, No 2 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 16, No 2 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 16, No 2 (2010) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/225/211
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Oleksandr M. Kryvonos
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|