FOR WHOM INTERNET MAY BE DANGEROUS
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
FOR WHOM INTERNET MAY BE DANGEROUS
ДЛЯ КОГО ІНТЕРНЕТ МОЖЕ БУТИ НЕБЕЗПЕЧНИМ ДЛЯ КОГО ИНТЕРНЕТ МОЖЕТ БЫТЬ ОПАСНЫМ ДЛЯ КОГО ІНТЕРНЕТ МОЖЕ БУТИ НЕБЕЗПЕЧНИМ |
|
Creator |
Ditkovska, Lesia A.
|
|
Subject |
сomputer’s competence; online safety; rules of careless work Internet
компьютерная грамотность; онлайн-безопасность; правила безопасной работы в Интернет комп’ютерна грамотність; онлайн-безпека; правила безпечної роботи в Інтернет |
|
Description |
Today in Ukraine as in the whole world the global network Internet is becoming as an integral part of the modern man life. Internet contains great the potential of information and education but simultaneous contains some risks especial for children. Using the method of comparison the man actions in the real life with corresponding network actions the basic rules for children concerning the careless work in Internet are formulated.
Сегодня в Украине, как и во всем мире, глобальная сеть Интернет становится неотъемлемой частью жизни современного человека. Интернет несет в себе большой информационный и образовательный потенциал, но одновременно содержит и опасности, особенно для детей. Используя методику сравнения действий человека в реальной жизни с соответствующими действиями пользователей при работе сети, сформулированы основные правила безопасной работы подростков в сети Интернет. Сьогодні в Україні, як і в усьому світі, глобальна мережа Інтернет стає невід’ємною частиною життя сучасної людини. Інтернет несе в собі великий інформаційний та освітній потенціал, але водночас містить і ризики, особливо для дітей. Використовуючи методику порівняння дій людини в реальному житі з відповідними діями користувача при роботі у мережі, сформульовано основні правила безпечної роботи підлітків в мережі Інтернет. Сьогодні в Україні, як і в усьому світі, глобальна мережа Інтернет стає невід’ємною частиною життя сучасної людини. Інтернет несе в собі великий інформаційний та освітній потенціал, але водночас містить і ризики, особливо для дітей. Використовуючи методику порівняння дій людини в реальному житі з відповідними діями користувача при роботі у мережі, сформульовано основні правила безпечної роботи підлітків в мережі Інтернет. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-09-16
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/258
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 3, No 2 (2007)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 3, No 2 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 3, No 2 (2007) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/258/244
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Lesia A. Ditkovska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|