Запис Детальніше

DEMONSTRATION COMPUTER MODELS USE WHILE SOLVING THE BUILDING OF THE CUT OF THE CYLINDER

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title DEMONSTRATION COMPUTER MODELS USE WHILE SOLVING THE BUILDING OF THE CUT OF THE CYLINDER
ВИКОРИСТАННЯ ДЕМОНСТРАЦІЙНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ МОДЕЛЕЙ ПІД ЧАС РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ПОБУДОВУ ПЕРЕРІЗУ ЦИЛІНДРА
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ДЕМОНСТРАЦИОННЫХ КОМПЬЮТЕРНЫХ МОДЕЛЕЙ ПРИ РЕШЕНИИ ЗАДАЧ НА ПОСТРОЕНИЕ СЕЧЕНИЯ ЦИЛИНДРА
ВИКОРИСТАННЯ ДЕМОНСТРАЦІЙНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ МОДЕЛЕЙ ПІД ЧАС РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ПОБУДОВУ ПЕРЕРІЗУ ЦИЛІНДРА
 
Creator Gulivata, Inna O.
Zabolotnyi, Volodymyr F.
 
Subject educational process; geometry; visual and spatial imagination; demonstration computer model (DCM); cut of the cylinder
навчальний процес; стереометрія; наочність; просторові уявлення; демонстраційна комп’ютерна модель (ДКМ); переріз циліндра
учебный процесс; стереометрия; наглядность; пространственное воображение; демонстрационная компьютерная модель (ДКМ); сечение цилиндра
 
Description Relevance of material presented in the article is the use of effective methods to illustrate the geometric material for the development of spatial imagination of students. As one of the ways to improve problem solving offer to illustrate the use of display computer model (DCM) investigated objects created by the software environment PowerPoint. The technique of applying DCM while solving the problems to build a section of the cylinder makes it allows to build effective learning process and promotes the formation of spatial representations of students taking into account their individual characteristics and principles of differentiated instruction.
Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена использованием эффективных методов наглядности геометрического материала с целью развития пространственного воображения учеников. Как один из путей улучшения решения проблемы наглядности предлагаем к использованию демонстрационные компьютерные модели (ДКМ) исследуемых объектов, созданных с помощью программной среды PowerPoint. Предложенная методика применения ДКМ во время решения задач на построение сечения цилиндра позволяет эффективно строить учебный процесс и способствует формированию пространственных представлений учащихся, учитывая индивидуальные особенности их развития и принципы дифференцированного обучения.
Актуальність матеріалу, викладена у статті, обумовлена використанням ефективних методів унаочнення геометричного матеріалу з метою розвитку просторових уявлень учнів. Як один із шляхів покращення розв’язання проблеми унаочнення пропонуємо до використання демонстраційні комп’ютерні моделі (ДКМ) досліджуваних об’єктів, створених за допомогою програмного середовища PowerPoint. Запропонована методика застосування ДКМ під час розв’язування задач на побудову перерізу циліндра дає можливість ефективно будувати навчальний процес та сприяє формуванню просторових уявлень учнів, враховуючи індивідуальні особливості їх розвитку і принципи диференційованого навчання.
Актуальність матеріалу, викладена у статті, обумовлена використанням ефективних методів унаочнення геометричного матеріалу з метою розвитку просторових уявлень учнів. Як один із шляхів покращення розв’язання проблеми унаочнення пропонуємо до використання демонстраційні комп’ютерні моделі (ДКМ) досліджуваних об’єктів, створених за допомогою програмного середовища PowerPoint. Запропонована методика застосування ДКМ під час розв’язування задач на побудову перерізу циліндра дає можливість ефективно будувати навчальний процес та сприяє формуванню просторових уявлень учнів, враховуючи індивідуальні особливості їх розвитку і принципи диференційованого навчання.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-10-04
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/313
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 18, No 4 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 18, No 4 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 18, No 4 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 18, No 4 (2010)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/313/292
 
Rights Copyright (c) 2010 Inna O. Gulivata, Volodymyr F. Zabolotnyi
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0