APPROACHES AND TOOLS FOR QUALITY EXAMINATION OF E-LEARNING TOOLS
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
APPROACHES AND TOOLS FOR QUALITY EXAMINATION OF E-LEARNING TOOLS
НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ТА ІНСТРУМЕНТАРІЙ ЕКСПЕРТИЗИ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ НАУЧНО-МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ И ИНСТРУМЕНТАРИЙ ЭКСПЕРТИЗЫ КАЧЕСТВА ЭЛЕКТРОННЫХ СРЕДСТВ УЧЕБНОГО НАЗНАЧЕНИЯ |
|
Creator |
Lavrentieva, Galina P.
|
|
Subject |
експертиза якості; електронні засоби навчання; психолого-педагогічні вимоги; ергономічні вимоги
quality expertise; electronic learning; psychological and educational requirements; ergonomic requirements. экспертиза качества; электронные средства обучения; психолого-педагогические требования; эргономические требования |
|
Description |
The article highlights the scientific and methodological approaches to quality examination of e-learning tools for general education. There are considered terms of the research, described the essence of the main components and stages of the examination. A methodology for quality estimation tools elaboration is described that should be based on identifying criteria and parameters of evaluation. Complex of psycho-pedagogical and ergonomic requirements that should be used in organizing expertise is justified and the most expedient ways of their implementation are examined.
У статті висвітлено науково-методичні підходи до організації експертизи якості електронних засобів навчання для загальноосвітніх навчальних закладів. Розглянуто термінологічний апарат, охарактеризовано сутність основних складових та етапів проведення експертизи. Висвітлено науково-методичні засади розробки інструментарію оцінювання якості, що має ґрунтуватися на виявленні системи критеріїв та параметрів їх оцінювання. Обґрунтовано комплекс психолого-педагогічних та ергономічних вимог, які необхідно використовувати в організації експертизи якості, найбільш доцільні шляхи їх впровадження. Статья освещает научно-методические подходы к организации экспертизы качества электронных средств обучения для общеобразовательных учебных заведений. Рассмотрен терминологический аппарат, охарактеризованы сущность главных составляющих и этапов проведения экспертизы. Освещены научно- методические основы разработки инструментария оценивания качества, который следует основывать на выявлении системы критериев и параметров их оценки. Обоснован комплекс психолого-педагогических и эргономических требований, которые необходимо использовать при организации экспертизы качества, наиболее целесообразные пути их внедрения. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2011-02-15
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/355
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 19, No 5 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 19, No 5 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 19, No 5 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 19, No 5 (2010) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/355/312
|
|
Rights |
Copyright (c) 2011 Galina P. Lavrentieva
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|