ПРИНЦИПИ СТВОРЕННЯ МОТИВАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА У ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСАХ РОЗВИТКУ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПРИНЦИПИ СТВОРЕННЯ МОТИВАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА У ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСАХ РОЗВИТКУ
THE PRINCIPLES OF CREATION OF MOTIVATION ENVIRONMENT IN DISTANCE LEARNING COURSES OF DEVELOPMENT ПРИНЦИПЫ СОЗДАНИЯ МОТИВАЦИОННОЙ СРЕДЫ В ДИСТАНЦИОННЫХ КУРСАХ РАЗВИТИЯ |
|
Creator |
Ilina, Yunona M.
Skurativska, Tamara I. |
|
Subject |
дистанційний курс розвитку «Успіх»; психологія життєвої успішності; мотиваційні аспекти психотехнологій у дистанційних курсах розвитку
psychology of life successfulness; motivation aspects of psy-techniques in distance learning courses дистанционный курс развития «Успех»; психология жизненной успешности; мотивационные аспекты психотехнологий в дистанционных курсах развития |
|
Description |
В статті презентовано підхід до «переводу» психотехнологій із тренінгового в дистанційний формат. Виділено ключові мотиваційні аспекти, що впливають на еффективність роботи з дистанційним курсом. Підхід «переводу» розглянутий на прикладі Дистанційного курсу розвитку «Успіх» та відповідної тренінгової програми для розвитку психологічних компетенцій успішності дорослих (автор курсу Ю.Ільіна).
The following article presents the approach of “transferring” of psy-techniques from the training format to the distance format. The techniques and project paradigm of development of the adults is used. The key motivation aspects influencing the efficiency of work with distance learning courses are highlighted. The “transferring” approach is examined on the example of a distance learning course “Success” and a corresponding training program for development of psychological competences of successfulness for the adults (the course author is Iunona Ilina). В статье презентован поход к «переводу» психотехнологий из тренингового в дистанционный формат. Использовано технологично-проектную парадигму развития взрослых. Выделены ключевые мотивационные аспекты, влияющие на эффективность работы с дистанционными курсами (на базе системы управления обучением Moodle). Подход «перевода» рассмотрен на примере авторского Дистанционного курса развития «Успех» и соответствующей тренинговой программой для развития психологических компетенций успешности взрослых (автор курса Ю. Ильина). |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2011-05-24
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/433
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 22, No 2 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 22, No 2 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 22, No 2 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 22, No 2 (2011) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/433/401
|
|
Rights |
Copyright (c) 2011 Yunona M. Ilina, Tamara I. Skurativska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|