ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
THE INTERACTIVE FOREIGN LANGUAGE TEACHERS TECHNOLOGIES ИНТЕРАКТИВНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ В ВУЗЕ |
|
Creator |
Koval, Tamara I.
|
|
Subject |
інтерактивні технології навчання іноземних мов; інтерактивні методи; засоби; прийоми і форми навчання іноземних мов
interactive technologies in teaching foreign languages; interactive methods; means and forms of foreign languages learning интерактивные технологии обучения иностранных языков; интерактивные методы; приемы; средства и формы обучения иностранных языков |
|
Description |
У статті розглянуто інтерактивні технології навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах як таку організацію іншомовного мовленнєвого спілкування суб’єктів навчання, яка передбачає відповідно до цілей навчання, індивідуальних особливостей тих, хто навчається, найраціональніше комплексне застосування методів, прийомів, засобів і форм навчання з метою досягнення заздалегідь запланованого відповідного рівня іншомовної комунікативної компетенції. Запропоновано визначення поняття інтерактивних технологій навчання іноземних мов. Розглянуто проблеми розробки даних технологій для підтримки іншомовного мовленнєвого спілкування як провідної форми навчально-пізнавальної суб’єктно-суб’єктної та суб’єктно-об’єктної взаємодії з оперативним зворотним зв’язком.
The interactive technologies in teaching foreign languages at high school as integrated system of teaching process are considered in the article. They provide the most efficient usage of selected interactive methods, means and forms of foreign languages learning, taking into account the individual features of students to achieve the appropriate level of foreign language communicative competence. A definition of interactive technologies of teaching foreign languages is introduced. The problems of development of these technologies to support foreign language speech communication as a leading form of educational and cognitive subjective subject-subject and subject-object interaction with operational feedback are described. В статье рассматриваются интерактивные технологии обучения иностранных языков в вузе как такая организация иноязычного речевого общения субъектов обучения, которая предусматривает в соответствии с целями обучения, индивидуальными особенностями обучаемых наиболее рациональное комплексное использование методов, приемов, средств и форм обучения с целью достижения в обучаемых заранее запланированного соответствующего уровня коммуникативной компетенции. Предложено определение понятия интерактивных технологий обучения иностранным языкам. Рассмотрены проблемы разработки данных технологий для поддержки иноязычного речевого общения как ведущей формы учебно- познавательного субъектно-субъектного и субъектно-объектного взаимодействия с оперативной обратной связью. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2012-01-10
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/546
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 26, No 6 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 26, No 6 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 26, No 6 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 26, No 6 (2011) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/546/451
|
|
Rights |
Copyright (c) 2012 Tamara I. Koval
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|