Запис Детальніше

ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
THE INTERACTIVE FOREIGN LANGUAGE TEACHERS TECHNOLOGIES
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ В ВУЗЕ
 
Creator Koval, Tamara I.
 
Subject інтерактивні технології навчання іноземних мов; інтерактивні методи; засоби; прийоми і форми навчання іноземних мов
interactive technologies in teaching foreign languages; interactive methods; means and forms of foreign languages learning
интерактивные технологии обучения иностранных языков; интерактивные методы; приемы; средства и формы обучения иностранных языков
 
Description У статті розглянуто інтерактивні технології навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах як таку організацію іншомовного мовленнєвого спілкування суб’єктів навчання, яка передбачає відповідно до цілей навчання, індивідуальних особливостей тих, хто навчається, найраціональніше комплексне застосування методів, прийомів, засобів і форм навчання з метою досягнення заздалегідь запланованого відповідного рівня іншомовної комунікативної компетенції. Запропоновано визначення поняття інтерактивних технологій навчання іноземних мов. Розглянуто проблеми розробки даних технологій для підтримки іншомовного  мовленнєвого спілкування як провідної форми навчально-пізнавальної суб’єктно-суб’єктної та суб’єктно-об’єктної  взаємодії з оперативним зворотним зв’язком.
The interactive technologies in teaching foreign languages at high school as integrated system of teaching process are considered in the article. They provide the most efficient usage of selected interactive methods, means and forms of foreign languages learning, taking into account the individual features of students to achieve the appropriate level of foreign language communicative competence. A definition of interactive technologies of teaching foreign languages is introduced. The problems of development of these technologies to support foreign language speech communication as a leading form of educational and cognitive subjective subject-subject and subject-object interaction with operational feedback are described.
В статье рассматриваются интерактивные технологии обучения иностранных языков в вузе как такая организация иноязычного речевого общения субъектов обучения, которая предусматривает в соответствии с целями обучения, индивидуальными особенностями обучаемых наиболее рациональное комплексное использование методов, приемов, средств и форм обучения с целью достижения в обучаемых заранее запланированного соответствующего уровня коммуникативной компетенции. Предложено определение понятия интерактивных технологий обучения иностранным языкам. Рассмотрены проблемы разработки данных технологий для поддержки иноязычного речевого общения как ведущей формы учебно- познавательного субъектно-субъектного и субъектно-объектного взаимодействия с оперативной обратной связью.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2012-01-10
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/546
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 26, No 6 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 26, No 6 (2011)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 26, No 6 (2011)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 26, No 6 (2011)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/546/451
 
Rights Copyright (c) 2012 Tamara I. Koval
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0