ROLE OF ONTOLOGY IN THE SYSTEM OF FORMATION OF EDUCATIONAL AND COGNITIVE COMPETENCES ON PHYSICS OF SECONDARY SCHOOL PUPILS
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ROLE OF ONTOLOGY IN THE SYSTEM OF FORMATION OF EDUCATIONAL AND COGNITIVE COMPETENCES ON PHYSICS OF SECONDARY SCHOOL PUPILS
РОЛЬ ОНТОЛОГИИ В СИСТЕМЕ ФОРМИРОВАНИЯ УЧЕБНО-ПОЗНАВАТЕЛЬНЫХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПО ФИЗИКЕ У СТАРШЕКЛАССНИКОВ ОСОБЛИВОСТІ ОНТОЛОГІЇ ЯК ЗАСОБУ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТАРШОКЛАСНИКІВ, ЗДІБНИХ ДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
|
Creator |
Ivanytska, Nataliia A.
Stryzhak, Oleksandr Ye. |
|
Subject |
ontology; physics; webquest; structures of ontology; computers program «GraphEditor»; peculiarities of ontology; application of ontology
онтология; физика; вэб-квэст; структура онтологии; компьютерная программа «GraphEditor»; составляющие онтологии; применение онтологии; обучение старшеклассников; особенности онтологии онтологія; фізика; веб-квест; структура онтології; комп’ютерна програма «GraphEditor»; складові онтології, застосування онтології; навчання старшокласників; особливості онтології |
|
Description |
The article considers the structure of ontology on physics and its parts, which was built on the basis of webquest. We describe possibilities of modern computers program «GraphEditor», directing a route for pupils in their own theoretical research. Also, it was determined basic steps of the ontology and described how to use it in teaching. We analyzed didactic problems of the ontology application that establish visualization of ties when we use computers program «GraphEditor», as well as distinguished peculiarities of the ontology that organize an independent work of pupils. On the basis of regulatory documents proved the feasibility of the ontology as means of distance learning for upper-form pupils which are capable for research.
В статье рассматривается разработанная нами структура онтологии по физике, построенная на основе вэб-квэста, и соответствующие ее составляющие. Описаны возможности современной учебной компьютерной программы «GraphEditor», которая указывает ученикам маршрут самостоятельного теоретического исследования. Определены основные этапы применения онтологии старшеклассниками и сформулированы дидактические проблемы управления учителями учебным процессом. Проанализированы взаимосвязи составляющих, визуализацию которых обеспечивает учебная компьютерная программа «GraphEditor». Выделены особенности онтологии как средства организации самостоятельной работы учеников. На основе нормативных документов доказана целесообразность применения онтологии как средства дистанционного обучения старшеклассников, способных к исследовательской деятельности. У статті розглядається розроблена нами структура онтології з фізики, побудована на основі веб-квесту, і відповідні її складові. Описані можливості сучасної навчальної комп’ютерної програми «GraphEditor», яка вказує учням маршрут самостійного теоретичного дослідження. Визначені основні етапи застосування онтології старшокласниками і сформульовані дидактичні проблеми управління вчителями навчальним процесом. Проаналізовані взаємозв’язки складових, візуалізацію яких забезпечує навчальна комп’ютерна програма «GraphEditor». Виділені особливості онтології як засобу організації самостійної роботи учнів. На основі нормативних документів доведено доцільність застосування онтології як засобу дистанційного навчання старшокласників, здібних до дослідницької діяльності. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2014-02-10
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/975
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 39, No 1 (2014); 160-169
Информационные технологии и средства обучения; Vol 39, No 1 (2014); 160-169 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 39, No 1 (2014); 160-169 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 39, No 1 (2014); 160-169 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/975/729
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Nataliia A. Ivanytska, Oleksandr Ye. Stryzhak
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|