МОДЕЛЬ СТАНДАРТУ ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ УНІВЕРСИТЕТУ В КОНТЕКСТІ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МОДЕЛЬ СТАНДАРТУ ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ УНІВЕРСИТЕТУ В КОНТЕКСТІ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
ICT COMPETENCE STANDARDS FOR HIGHER EDUCATORS AND QUALITY ASSURANCE IN EDUCATION МОДЕЛЬ СТАНДАРТА ИКТ-КОМПЕТЕНТНОСТИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ УНИВЕРСИТЕТА В КОНТЕКСТЕ ПОВЫШЕНИЯ КАЧЕСТВА ОБРАЗОВАНИЯ |
|
Creator |
Morze, Nataliia V.
Kocharian, Artur B. |
|
Subject |
якість вищої освіти; ІКТ-компетентність; Е-портфоліо; корпоративні стандарти
Higher Education Quality; ICT Competence; E-portfolio; Corporate Standards качество высшего образования; ИКТ-компетентность; Е-портфолио; корпоративные стандарты |
|
Description |
У статті аналізуються шляхи підвищення якості вищої освіти в Україні в контексті Європейських стандартів якості до освітнього простору університету. Розглянуто тренди розвитку освіти під впливом сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Показана взаємозалежність якості освітнього середовища сучасного вищого навчального закладу і рівнем ІКТ-компетентності його науково-педагогічних працівників. Описано модель корпоративного стандарту ІКТ-компетентності науково-педагогічних працівників, розроблену в Київському університеті імені Бориса Грінченка. Проаналізовано інструменти моніторингу рівня сформованості ІКТ-компетентності викладачів.
The article studies ways to improve quality of Higher Education in Ukraine regarding the standards in the European Higher Education area. There is examined the influence of ICT on education trends. It is considered an interdependence between the quality of educational environment in Higher School and the ICT Competence of its educators. The model of ICT Competence standards for teaching staff is taken from experience by Borys Grinchenko University in Kyiv. There are analyzed the tools for monitoring a formation of teachers’ ICT Competence. В статье анализируются пути повышения качества высшего образования в Украине в контексте Европейских стандартов качества к образовательному пространству университета. Рассмотрены тренды развития образования под воздействием современных информационно-коммуникационных технологий. Показана взаимозависимость качества образовательного пространства и уровнем ИКТ-компетентности его научно-педагогических работников. Описана модель корпоративного стандарта ИКТ-компетентности научно-педагогических работников, разработанную в Киевском университете имени Бориса Гринченко. Проанализированы инструменты мониторинга уровня форсированности ИКТ-компетентности преподавателей. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2014-10-24
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — рецензована стаття — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1132
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 43, No 5 (2014); 27-39
Информационные технологии и средства обучения; Vol 43, No 5 (2014); 27-39 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 43, No 5 (2014); 27-39 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 43, No 5 (2014); 27-39 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1132/843
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Nataliia V. Morze, Artur B. Kocharian
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|