ІКТ-КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ-ПРЕДМЕТНИКА, ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА В СУЧАСНІЙ СПЕЦІАЛЬНІЙ ШКОЛІ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ІКТ-КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ-ПРЕДМЕТНИКА, ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА В СУЧАСНІЙ СПЕЦІАЛЬНІЙ ШКОЛІ
SUBJECT TEACHERS’ ICT COMPETENCE AS ESSENTIAL COMPONENT IN THE MODERN SPECIAL SCHOOLS ИКТ КОМПЕТЕНТНОСТЬ УЧИТЕЛЯ-ПРЕДМЕТНИКА КАК НЕОБХОДИМАЯ СОСТАВЛЯЮЩАЯ В СОВРЕМЕННОЙ СПЕЦИАЛЬНОЙ ШКОЛЕ |
|
Creator |
Motylkova, Zinaida O.
|
|
Subject |
діти з вадами слуху; спеціальна школа; ІКТ; ІКТ-компетентність; анкетування
children with hearing impairments; special school; ICT; ICT competence; survey дети с нарушениями слуха; специальная школа; ИКТ; ИКТ-компетентность; анкетирование |
|
Description |
У статті аналізуються причини, які заважають школам і вчителям повною мірою використовувати можливості, що з'являються під час використання засобів ІКТ. Розглядається питання ІКТ-компетентності вчителя-предметника як необхідного складника в сучасній школі. Проаналізовано результати проведеного анкетування вчителів, бесід та активних спостережень у спеціальних школах-інтернатах Києва (для осіб з вадами слуху). Зроблено висновок про актуальність систематичного включення ІКТ в процес навчання. Наразі стає конче потрібною розробка системи навчання із залученням ІКТ, цілеспрямована підготовка вчителів спеціальних шкіл до використання названих технологій у навчальному процесі.
In the article there are analyzed causes that prevent schools and teachers to make full use of the opportunities that appear when using ICT. The subject teachers’ ICT competence is considered as a necessary component of modern school. The results of questionnaire of teachers’ interviews, discussions and active observations in Kyiv special residential schools (for people with hearing impairments) are analyzed. It was concluded the relevance of systematic ICT inclusion in the learning process. Currently it becomes necessary to develop a system involving ICT training, purposeful preparation of teachers of special schools to use these technologies in the learning process. В статье анализируются причины, которые мешают школам и учителям в полной мере использовать возможности, которые появляются при использовании средств ИКТ. Рассматривается вопрос ИКТ-компетентности учителя-предметника как необходимого компонента в современной школе. Проанализированы результаты проведенного анкетирования учителей, бесед и активных наблюдений в специальных школах-интернатах Киева (для лиц с недостатками слуха). Сделан вывод об актуальности систематического включения ИКТ в процесс обучения. Сейчас становится необходимой разработка системы обучения с привлечением ИКТ, целенаправленная подготовка учителей специальных школ к использованию названных технологий в учебном процессе. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2014-12-27
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1149
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 44, No 6 (2014); 57-71
Информационные технологии и средства обучения; Vol 44, No 6 (2014); 57-71 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 44, No 6 (2014); 57-71 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 44, No 6 (2014); 57-71 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1149/879
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Zinaida O. Motylkova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|