PECULIARITIES OF USING THE METHODOLOGY DISTANCE LEARNING OF THE SUBJECT «ENGINEERING AND COMPUTER GRAPHICS» FOR STUDENTS STUDYING BY CORRESPONDENCE
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
PECULIARITIES OF USING THE METHODOLOGY DISTANCE LEARNING OF THE SUBJECT «ENGINEERING AND COMPUTER GRAPHICS» FOR STUDENTS STUDYING BY CORRESPONDENCE
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ІНЖЕНЕРНА ТА КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ОСОБЕННОСТИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ МЕТОДИКИ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ ДИСЦИПЛИНЕ «ИНЖЕНЕРНАЯ И КОМПЬЮТЕРНАЯ ГРАФИКА» ДЛЯ СТУДЕНТОВ ЗАОЧНОЙ ФОРМЫ ОБУЧЕНИЯ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ІНЖЕНЕРНА ТА КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ |
|
Creator |
Slobodianiuk, Olena V.
|
|
Subject |
distance course; tutorial; engineering and computer graphics; engineering drawing; the course structure
дистанционный курс; тьютор; инженерная и компьютерная графика; техническое черчение; структура курса дистанційний курс; тьютор; інженерна та комп’ютерна графіка; технічне креслення; структура курсу |
|
Description |
A great part of the distance course of the subject «Engineering and Computer Graphics» (ECG) placed in Internet looks as an electronic manual. But the distance training process has a complicated structure and combines not only studying theoretical material but also collaboration between students and a teacher, a work in group. The methodology distance learning of ECG is proposed. This methodology developed and researched on Faculty the engineering and computer graphics of Vinnitsa National Technical University. Efficiency of using methodology for students studying by correspondence has been analyzed by the author. The forms of the combination of distance learning with the traditional forms of organization of the learning process on ECG are researched.
Большинство дистанционных курсов по дисциплине «Инженерная и компьютерная графика» (ИКГ), которые размещены в сети Интернет, представляют собой электронный учебник. Но дистанционный учебный процесс имеет более сложную структуру и объединяет не только изучение теоретического материала, а и взаимодействие между студентами и преподавателем, роботу в группах. В статье представлена методика дистанционного обучения ИКГ, которая разработана и апробирована на кафедре инженерной и компьютерной графики Винницкого национального технического университета. Автором проанализирована эффективность ее использования для студентов заочной формы обучения, исследованы формы совмещения дистанционного обучения с существующими формами организации учебного процесса по ИКГ. Більшість дистанційних курсів з дисципліни «Інженерна та комп’ютерна графіка» (ІКГ), що розміщені в мережі Інтернет, мають вигляд електронного підручника. Але дистанційний навчальний процес має складну структуру і поєднує не тільки вивчення теоретичного матеріалу, а й взаємодію між студентами та викладачем, роботу в групах. У статті запропоновано методику дистанційного навчання ІКГ, яка розроблена та апробована на кафедрі інженерної та комп’ютерної графіки у Вінницькому національному технічному університеті. Автором проаналізовано ефективність її використання для студентів заочної форми навчання, досліджені форми поєднання дистанційного навчання з існуючими формами організації навчального процесу з ІКГ. Більшість дистанційних курсів з дисципліни «Інженерна та комп’ютерна графіка» (ІКГ), що розміщені в мережі Інтернет, мають вигляд електронного підручника. Але дистанційний навчальний процес має складну структуру і поєднує не тільки вивчення теоретичного матеріалу, а й взаємодію між студентами та викладачем, роботу в групах. У статті запропоновано методику дистанційного навчання ІКГ, яка розроблена та апробована на кафедрі інженерної та комп’ютерної графіки у Вінницькому національному технічному університеті. Автором проаналізовано ефективність її використання для студентів заочної форми навчання, досліджені форми поєднання дистанційного навчання з існуючими формами організації навчального процесу з ІКГ. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-09-01
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/252
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 17, No 3 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 17, No 3 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/252/238
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Olena V. Slobodianiuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|